مواردی که در خرید کاغذ اداری باید دقت کنید

به گزارش بلندانیوز، تهیه کاغذ مورد نیاز، یکی از اصلی ترین نیازهای بسیاری از شرکت­ها، ناشران، شرکت های چاپ و بسته بندی و …می باشد. اما امروزه مهم ترین دغدغه این شرکت­ ها، چگونگی تهیه کاغذ مورد نیاز خود می باشد.

مواردی که در خرید کاغذ اداری باید دقت کنید

نوع مصرف این شرکت ها هم با مصرف دیگر مشتریان هم متفاوت می باشد و به دلیل کاهش هزینه ­ها و میزان نیازشان، خرید عمده کاغذ، برای آن ها به صرفه تر خواهد بود.

اما باز سوالی که پیش می آید اینست که با توجه به گرانی و کمیابی کاغذ در حال حاضر، از چه طریقی می توانند، به خرید عمده کاغذ، بخصوص کاغذ A4که یکی از اصلی ترین موارد مصرف این شرکت ها می باشد، با قیمت به صرفه و حجم مورد نیاز خود اقدام کنند.

از هزینه و حجم هم که بگذریم، آیا کاغذی که برای آن هزینه زیادی را متحمل شده ایم، از کیفیت لازم برخوردار است؟

برای مثال یک ناشر معتبر، اگر کیفیت کاغذ مناسبی را برای محصول خود ارائه ندهد، با توجه به از بین رفتن اعتبارش، هزینه های مادی و معنوی بیشتری را در آینده متحمل خواهد شد که این هزینه، علاوه بر هزینه اولیه تهیه کاغذ خواهد بود و یا حتی یک شرکت اداری، از لحاظ و جهات مختلف، نیازمند یک کاغذ با کیفیت برای تهیه اسناد خود می باشد.

اسنادی که قرار است سال ها دست به دست شوند، سال ها خوانا و مورد استفاده باشند و کیفیتشان کاسته نشود. با تمام این اوصاف برای این شرکت ها و ناشران، همکاری با یک شرکت معتبر در زمینه تهیه کاغذ بصورت عمده، از نان شب هم واجب تر خواهد بود.

کاغذهای A4، چرا؟

دلایل استفاده از این نوع از کاغذها صرفا تجربی بوده است، انسان عصر حاضر، کاغذ ها را در انواع و ابعاد مختلفی تهیه می نموده است، اما آن ابعادی که بیشتر به کار او آمده است و توانسته نظرات بیشتری را جلب کند، کاغذ هایی در ابعاد A4 بوده اند. این کاغذ ها، امروزه، جزئی جدا نشدنی از بسیاری از شرکت­ها و انتشارات مختلف هستند. اما همین کاغذ های A4 هم بر اساس برخی ویژگی ها که بیان خواهد شد، خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که مشتریان باید در خرید خود به آن ها توجه داشته باشند.

ویژگی یک کاغذ خوب

کاغذها ویژگی های مختلفی دارند، که معمولا مشتریان به آن ها توجه نمی کنند و در نهایت پس از عدم مطلوبیت کیفیت محصول خود، نمی دانند مشکل از کجا بوده است.

کاغذ ها در بسیاری از ویژگی ها با یکدیگر متفاوت می باشند و همین ویژگی هاست که برخی انواع را از بقیه متمایز می نماید و باعث کیفیت بیشتر آن ها می شود، حتی کیفیت بیشتر کاغذ سبب می شود تا دستگاه هایی که با این کاغذ ها سروکار دارند، همچون دستگاه پرینتر، فکس، کپی و دیگر دستگاه های مشابه، عمر بیشتری داشته باشند و از این نظر هم برای مشتری، صرفه اقتصادی داشته باشد.

اما این ویژگی ها شامل مقاومت کاغذ که از آن در برابر عوامل فرسایش، محافظت می نماید، وزن کاغذ و چگالی آن می شود. سطح کاغذ ها هم باید صاف، یکدست و یکنواخت باشند تا بتوانند کیفیت مطلوب تری را برای استفاده مهیا کنند.

از ویژگی های مربوط به جنس آن هم بگذریم، کاغذ ها باید دارای یک سری ویژگی های ظاهری هم باشند. این موضوع را دست کم نگیرید.

برای مثال، میزان کدر یا مات بودن یک کاغذ برای وقتی مهم می باشد که بخواهیم از دو طرف کاغذ در نوشتن یا هر کار دیگری استفاده نماییم، در صورتی که شفافیت کاغذ بیش از حد باشد، نوشته های آن طرف کاغذ در دید شما اختلال ایجاد خواهند کرد.

کدام برند، کدام شرکت

بهترین مارک های کاغذ a4

اگر بخواهیم در زمینه این نوع از کاغذها به دو برند سرآمد اشاره کنیم که به خوبی هم توانسته اند در کشور ما جای خود را باز کنند باید به کاغذهای نویگیتور navigator و رزپرینت اشاره کنیم.

این دو نوع کاغذ، از بهترین و باکیفیت ترین کاغذهای جهان هستند که البته گروه تجاری اقیانوس آرام هم آن ها را برای شما فراهم آورده است.

اگر قصد خرید عمده و کلی کاغذ های A4 با کیفیت و از بهترین برندهای جهان همچون نویگیتور و رزپرینت را دارید، مطمئنا، شرکت تولید و تجاری اقیانوس آرام که یکی از معتبهترین، گروه های بازرگانی و تجاری ایران در زمینه توزیع محصولاتی همچون کاغذ و مقوا و محصولات مشابه می باشد، می تواند برای شما، از بهترین انتخاب های همکاری باشد تا در کنار کیفیت خوب محصولات و به صرفه بودن قیمت ها، کاهش هزینه های بعدی را هم به همراه داشته باشید.

پخش کلی مقوای ایندربرد - ثبت سفارش اینترنتی مقوای ایندربورد

برای سفارش و استعلام قیمت مقوای ایندربورد با شماره 021-88990000 تماس بگیرید

منبع: اتاق
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1505

به "مواردی که در خرید کاغذ اداری باید دقت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواردی که در خرید کاغذ اداری باید دقت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید