مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان

به گزارش بلندانیوز، مسابقات قایقرانی که به منظور گرامیداشت سنت دریانوردی عمان هر ساله در ماه ژانویه برگزار می گردند از دیگر رویدادهای دیدنی این سرزمین به شمار می رود. شرکت کنندگان مسیر آبی دبی به سوی مسقط را که از میانه تنگه هرمز می گذرد می پیمایند.

مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان

در بازارچه های نزوی می توان ظروف سفالینی را که عمده شان در کارگاه های شهر بهلا ساخته می شوند خریداری نمود. این آثار طیفی از گلدان ها و کوزه ها تا ظروف سوزاندن کندر را شامل می شوند.

جواهراتی که از نقره یا طلا ساخته شده اند از دیگر اقلام رایج در بازارهای عمانند. اما در این میان جواهرات بادیه نشینان که دست بند، گردنبند و پابندهایی که به ظرافت طراحی شده اند را شامل می شوند، از شاخص ترین ها به شمار می روند. بهترین محل جهت خرید این زیورآلات بازارچه طلا شهر مطرح است.

عاشقان فرهنگ و هنر، جشنواره های این کشور را در سفر با تور عمان از دست ندهند. فستیوال مسقط که هر ساله در ماه های ژانویه و فوریه برگزار می گردد، یکی از بزرگترین جشنواره های پایتخت این کشور است و گنجینه های فرهنگی و هنری عمان را به معرض نمایش می گذارد. جرقه های آتش بازی که در آسمان شب می درخشند به همراه موسیقی های محلی و بین المللی و نمایش سیرک ثانیه هایی خاطر انگیر را رقم خواهند زد.

منبع مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان

انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1711

به "مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمایی برای سفر به عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید