بازسازی و نصب مجدد کلید مجسمه فرهاد قفل زن در تئاتر شهر

به گزارش بلندانیوز، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازسازی و نصب مجدد کلید مجسمه فرهاد قفل زن در تئاتر شهر انجام می گردد.

بازسازی و نصب مجدد کلید مجسمه فرهاد قفل زن در تئاتر شهر

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 شرح داد: 13 اردیبهشت سارقان قصد داشتند کلید مجسمه فرهاد قفل زن اثر استاد پرویز تناولی در محدوده مجموعه تئاتر شهر را سرقت نمایند که با هوشیاری مدیریت مجموعه تئاتر شهر و همکاری عوامل شهرداری ناحیه یک منطقه 11 این اتفاق نیفتاد و قطعه مدنظر به داخل مجموعه منتقل شد.

آبادیان اضافه کرد: 13 اردیبهشت مدیر تئاتر شهر در مورد باز شدن پیچ های مجسمه فرهاد قفل زن واقع در ضلع غربی محوطه ساختمان تئاتر شهر و احتمال سرقت اثر را به شهرداری ناحیه یک اطلاع رسانی می نماید که به منظور حفظ این اثر ارزشمند و جلوگیری از سرقت احتمالی نسبت به اعزام همکاران به موقعیت اقدام شد و ضمن هماهنگی موضوع با عوامل انتظامی مجموعه تئاتر شهر، نسبت به جدا کردن کلید از بدنه مجسمه و تحویل آن به مجموعه مذکور اقدام شد.

به گفته وی، موضوع بازسازی اثر به وسیله معاونت خدمات شهری منطقه و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال پیگیری است و در کوتاهترین زمان ممکن اثر به حالت قبل خود بازگردانده خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1387

به "بازسازی و نصب مجدد کلید مجسمه فرهاد قفل زن در تئاتر شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و نصب مجدد کلید مجسمه فرهاد قفل زن در تئاتر شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید