محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 12T پرو در خبرنگاران

به گزارش بلندانیوز، شیائومی 12T پرو یکی از گوشی های تازه نفس این شرکت محسوب می گردد که طی همین مدت پیروز شده مورد توجه زیادی قرار بگیرد. در این مطلب به محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 12T پرو در خبرنگاران می پردازیم.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 12T پرو در خبرنگاران

مشخصات گوشی شیائومی 12T پرو

این گوشی که حدودا دو ماه قبل معرفی شده، از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 900 نیت و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. رزولوشن این نمایشگر به 1220 در 2712 می رسد و بر روی آن یک شیشه محافظ گوریلا گلس 5 تعبیه شده است. با توجه به پشتیبانی از گواهی IP53، این گوشی ضدآب نیست و فقط می تواند در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت کند. قلب تپنده این گوشی، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که توان سخت افزاری بسیار بالایی برای آن به ارمغان می آورد.

برای خرید این گوشی باید بین 8 و 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید و خبری از درگاه کارت حافظه نیست. دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 200 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. برای ثبت عکس های سلفی باید از دوربین 20 مگاپیکسلی استفاده کنید. انرژی شیائومی 12T پرو از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که به لطف پشتیبانی از شارژ 120 واتی، کل فرایند شارژ فقط 19 دقیقه طول می کشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

24,200,000 تومان

مشاهده و خرید

قاب های محافظ شیائومی 12T پرو

کاور بادیگارد مدل Sky

برند بادیگارد به عنوان سازنده قاب های باکیفیت برای گوشی های مختلف معروفیت زیادی دارد و در این میان مدل Sky توانسته توجه کاربران زیادی را جلب کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این کاور، پنل پشتی آن است که به خوبی طراحی بخش پشتی گوشی را نشان می دهد. بعضی قاب ها از نظر لبه ها حرف زیادی برای گفتن ندارند ولی این مدل به لطف استفاده از لبه های ضخیم می تواند به خوبی در برابر ضربات از گوشی محافظت کند. بسیاری از کاربران نگران آسیب رسیدن به ماژول دوربین هستند ولی این قاب اطراف ماژول دوربین برآمدگی قابل توجهی دارد و بنابراین حتی اگر از پنل پشتی روی زمین بیفتد، ماژول دوربین متحمل آسیب زیادی نخواهد شد. خوشبختانه این قاب وزن پایینی دارد و بنابراین خیلی زود به استفاده از آن عادت می کنید. با توجه به تمام این نکات، این قاب توانسته به فهرست پرفروش ترین لوازم جانبی شیائومی 12T پرو در خبرنگاران راه پیدا کند.

کاور بادیگارد مدل Sky مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

125,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل AF

از ویژگی های مجذوب نماینده این قاب می توانیم به شیارهای ظریف به کار رفته در بدنه و پایین بودن وزن آن اشاره کنیم که مورد دوم برای بسیاری از کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. خوشبختانه در کنار مقاومت بالا در برابر ضربات، انعطاف پذیری خوبی هم دارد و به راحتی می توانید گوشی را درون آن قرار دهید یا اینکه قاب را جدا کنید. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. خوشبختانه این قاب به خوبی از ماژول دوربین محافظت می نماید و صرفا لنز دوربین ها را می توانید مشاهده کنید. بنابراین هیچ خط و خشی روی بخش ماژول دوربین باقی نمی ماند. با توجه به اینکه برند سامورایی در زمینه ساخت قاب معروفیت زیادی دارد، بدون نگرانی تا مدت ها می توانید از این محصول استفاده کنید.

کاور سامورایی مدلAF مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

8 %

140,000

129,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

برند نیلکین قاب های بسیار باکیفیت و بادوامی را برای انواع گوشی ها و تبلت ها فراوری می نماید ولی این قاب ها معمولا با قیمت نسبتا بالایی فروخته می شوند. اما اگر مسئله ای با قیمت بالای این قاب ها ندارید، از خرید آن ها پشیمان نخواهید شد. کاور نیلکین مدل CamShield Pro یکی از پرطرفدارترین قاب های ساخت این شرکت است. در پنل پشتی آن شاهد درب کشویی برای ماژول دوربین هستیم و این یعنی زمانی که احتیاجی به دوربین ندارید، می توانید این درب را جلوی ماژول دوربین قرار دهید تا هیچ آسیبی به بخش دوربین وارد نگردد. در لبه های قاب شیارهای ریزی وجود دارد که همین موضوع جلوی لیز خوردن گوشی از دست کاربر را می گیرد. ضمناً با وجود اینکه لبه های قاب به خوبی از نمایشگر محافظت می نمایند، اما این لبه ها مسئله ای برای گلس محافظ نمایشگر ایجاد نمی نمایند.

کاور نیلکین مدل CamShield Pro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

490,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور سامورایی مدل Specter

اگر در پی خرید یک قاب خاص برای شیائومی 12T پرو هستید، بدون شک کاور سامورایی مدل Specter یکی از برترین گزینه ها برای این کار محسوب می گردد. پنل پشتی آن یک پلاستیک سخت و مات است که به خوبی طراحی بخش پشتی گوشی را نشان می دهد. بعلاوه به لطف همین بات بودن پنل پشتی، وقتی که آن را در دست می گیرید حس خوبی منتقل می نماید. لبه های قاب اندکی انعطاف پذیر هستند و به همین دلیل به راحتی می توانید قاب را از گوشی جدا کنید. بنابراین اگر در پی یک قاب مقاوم با ظاهر مجذوب نماینده هستید، خرید این مدل را توصیه می کنیم و با خیال راحت مدت ها می توانید از آن استفاده کنید.

کاور سامورایی مدل Specter مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

12 %

165,000

145,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro

بسیاری از کاربران با این کاور آشنا هستند که تقریبا برای تمام گوشی ها ارائه شده است. این کاور از پلاستیک سخت بسیار باکیفیتی ساخته شده و به همین دلیل با وجود اینکه وزن آن فقط 15 گرم است، اما در برابر انواع ضربات می تواند به خوبی از بدنه گوشی محافظت کند. سطح مات قاب محافظ و نقاط برجسته و ریزی که سرتاسر قاب محافظ را پوشانده است، مانع از جذب لک، چربی و اثر انگشت روی قاب گوشی می گردد. از سوی دیگر به لطف همین بافت خاص قاب، اصطکاک کافی در دست ایجاد می نماید و بنابراین لازم نیست نگران لیز خوردن گوشی از دست خود باشید. برش اجرا شده برای پورت ها و دکمه ها با دقت بسیار بالایی اجرا شده اند و برای بهره گیری از این موارد هیچگونه مزاحمتی را ایجاد نمی نماید. این قاب روی ماژول دوربین قرار نمی گیرد ولی اطراف ماژول کمی برآمدگی دارد که این یعنی در صورت قراردادن گوشی روی میز، بین ماژول و سطح میز یک فاصله ایجاد می گردد.

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro مناسب گوشی شیائومی 12T Pro

305,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور نیلکین مدل Textured Fiber S

این هم یکی دیگر از قاب های مجذوب نماینده نیلکین محسوب می گردد که البته با قیمت بالایی به فروش می رسد. همانطور که در این عکس می توانید ببینید، در همان نگاه اول ظاهر خاص آن توجه زیادی را جلب می نماید. این قاب از یک درب کشویی برای ماژول دوربین بهره می برد و زمانی که این درب روی ماژول دوربین قرار داشته باشد، وجود این ماژول تا حد زیادی مخفی می گردد. البته چنین قابی برای افرادی که چندان اهل عکس گرفتن و فیلمبرداری نیست گزینه بهتری نیست زیرا اگر می خواهید مرتبا عکس بگیرید، باز و بسته کردن این درب کشویی به فرایند آزاردهنده ای تبدیل می گردد. اما در هر صورت اگر در پی خرید یک قاب بسیار مجذوب نماینده و مقاوم هستید، خرید این کاور را پیشنهاد می دهیم.

کاور نیلکین مدل Textured Fiber S مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

600,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور اپیکوی مدل Horse-Leather

اگر به استفاده از قاب های چرمی علاقه زیادی دارید، پس احتمالا این محصول می تواند توجه شما را جلب کند که پنل پشتی آن از چرم مصنوعی تشکیل شده است. لازم به ذکر است این قاب نسبت به رقبای خود، در برابر ضربات نمی تواند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد و از سوی دیگر باید به هم سطح بودن با ماژول دوربین هم اشاره کنیم. بنابراین در صورت وارد شدن ضربه به بدنه، احتمال آسیب تماشا دوربین ها وجود دارد. اما در کل اگر در پی یک قاب مجذوب نماینده هستید که وقتی آن را در دست می گیرید حس خوبی به شما منتقل کند و در برابر خط و خش هم از بدنه محافظت کند، این گزینه می تواند خرید خوبی برای شما باشد.

کاور اپیکوی مدل Horse-Leather مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K50 Ultra / 12T / 12T Pro

290,000 تومان

مشاهده و خرید

کاور شیائومی مدل SILICONE

قاب های سیلیکونی احتیاجی به معرفی ندارند و به علت بدنه انعطاف پذیر آن ها، کاربران زیادی به استفاده از آن ها علاقه دارند. البته این قاب سیلیکونی روی ماژول دوربین قرار نمی گیرد و اگر نگران بروز خط و خش روی ماژول دوربین هستید، می توانید یک برچسب محافظ ماژول دوربین بخرید. بعضی از قاب های سیلیکونی بعد از مدتی استفاده دچار رنگ پریدگی می شوند ولی این مدل چنین مسئله ای ندارد و تا مدت ها با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

کاور شیائومی مدل SILICONE مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 12T / 12T pro / K50 Ultra

175,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ لنز دوربین

محافظ لنز شیشه ای دوربین اسپریگ مدل LGS

همانطور که گفتیم، بعضی کاربران نگرانی زیادی بابت آسیب رسیدن به دوربین گوشی دارند و به همین دلیل ترجیح می دهند از قاب محافظ دارای درب کشویی برای ماژول دوربین یا گلس محافظ برای دوربین بهره ببرند. این محصول که یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی شیائومی 12T پرو محسوب می گردد، صرفا برای دوربین اصلی ساخته شده و بنابراین نمی تواند از دو دوربین دیگر محافظت کند. خوشبختانه محافظ لنز شیشه ای اسپریگ دقیقا به میزان دوربین پشت گوشی شما ساخته شده است و از این رو به خوبی روی آن قرار گرفته و نصب آسانی هم دارد. به لطف کیفیت بالای این گلس، در کنار محافظت از دوربین اصلی، کیفیت تصاویر ثبت شده با آن را کاهش نمی دهد. بنابراین اگر مسئله ای با میزان آن ندارید، خرید این محصول را توصیه می کنیم.

محافظ لنز شیشه ای دوربین اسپریگ مدل LGS مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

10 %

35,000

31,500 تومان

مشاهده و خرید

گلس های محافظ شیائومی 12T پرو

محافظ صفحه نمایش اینفینیتی مدل 12tpro

با وجود اینکه بسیاری از گوشی های تازه به لطف بهره گیری از شیشه های محافظ باکیفیت گوریلا گلس در برابر ضربات و خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، اما همچنان بخش بزرگی از کاربران ترجیح می دهند برای نمایشگر گوشی خود از گلس محافظ استفاده نمایند. البته با توجه به بالا بودن هزینه تعمیرات، این نگرانی کاملا منطقی است. محافظ صفحه نمایش اینفینیتی یکی از گلس های محافظ مناسب برای شیائومی 12T پرو محسوب می گردد و در نتیجه در فهرست لوازم جانبی پرفروش این گوشی در خبرنگاران قرار گرفته است. این گلس از استاندارد سختی 9H بهره می برد و به خوبی تمام پنل جلویی را پوشش می دهد. خوشبختانه مسئله ای برای تاچ نمایشگر به وجود نمی آورد و کیفیت نمایشگر را هم کاهش نمی دهد.

محافظ صفحه نمایش اینفینیتی مدل xiao- 12tpro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

55 %

60,000

26,900 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی اسپریگ مدل PRYSP

گلس های از نوع حریم شخصی، زاویه دید را برای نمایشگر محدود می نمایند و به همین دلیل در مکان های عمومی، اطرافیان شما نمی توانند محتوای نمایشگر گوشی را مشاهده نمایند. اگر شما هم به استفاده از این نوع گلس ها علاقه دارید، محافظ صفحه نمایش حریم شخصی اسپریگ مدل PRYSP گزینه مناسبی برای خرید محسوب می گردد. این گلس محافظ در برابر ضربه و خط و خش نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و به راحتی می توانید آن را روی نمایشگر قرار دهید.

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی اسپریگ مدل PRYSP مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

10 %

85,000

76,500 تومان

مشاهده و خرید

سخن آخر

همانطور که گفتیم شیائومی 12T پرو به تازگی راهی بازار شده و به همین دلیل هنوز تعداد لوازم جانبی آن در بازار ایران پایین تر از حد انتظار است. اما در هر صورت همین حالا هم محصولات مجذوب نمایندهی برای این گوشی عرضه شده که با توجه به احتیاج و بودجه خود می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

24,200,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1980

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 12T پرو در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی 12T پرو در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید