عراق، فرماندهی پلیس کربلا: عناصر نفوذی موکب های حسینی را به آتش کشیدند

به گزارش بلندانیوز، فرماندهی پلیس کربلای معلی از اقدام وقیحانه عناصر نفوذی خرابکار در به آتش کشیدن موکب های حسینی اطلاع داد.

عراق، فرماندهی پلیس کربلا: عناصر نفوذی موکب های حسینی را به آتش کشیدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه السومریه، فرماندهی پلیس کربلای معلی در بیانیه ای اعلام نمود: دست خرابکاران این بار موکب های حسینی را هدف قرار داد و آنها سرپناه زوار حسین بن علی علیه السلام را به آتش کشیدند.

فرماندهی پلیس کربلای معلی خواهان مقابله مردم، تظاهرات کنندگان مسالمت جو و شیوخ عشایر با این اقدامات و حمایت آنها از نیروهای امنیتی شد.

در این بیانیه آمده است: خرابکاران و عناصر نفوذی در کربلا تنها به آتش زدن و تخریب بانک ها، ساختمان های دولتی و اموال عمومی و خصوصی و خودروهای شهروندان بسنده نکرده اند، بلکه بعضی از آنها شامگاه دوشنبه، موکب های حسینی را به آتش کشیدند، موکب هایی که برای ارائه خدمات و پناه دادن به هزاران زائر در هنگام برگزاری زیارت های میلیونی در شهر سید الشهدا امام حسین علیه السلام برپا شده اند.

این بیانیه اضافه نمود: خرابکاران، موکب های حسینی را در یکی از میادین به آتش کشیدند که این صحنه بیانگر تجاوز آشکار به شعائر و اخلال در امر خدمت رسانی به زائران حسینی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 375

به "عراق، فرماندهی پلیس کربلا: عناصر نفوذی موکب های حسینی را به آتش کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، فرماندهی پلیس کربلا: عناصر نفوذی موکب های حسینی را به آتش کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید