صحنه ای که زن جوان را دچار وحشت کرد!

به گزارش بلندانیوز، تهران (پانا) - زنی جوان با دیدن شیء بیرون آمده از زیر خاک که بنابر تصور او انگشت انسان بود، دچار ترس و وحشت شد.

صحنه ای که زن جوان را دچار وحشت کرد!

به گزارش خبرنگاران، صحنه عجیبی که زن جوان اهل وینلتون انگلیس حین پیاده روی با آن رو به رو شده بود موجب شد تا او بلافاصله با پلیس تماس بگیرد. کِیت ویلکینسون 26 ساله در حال پیاده روی با سگ خود بود که ناگهان با چیزی که به گفته اش او تصور می کرد انگشت انسان باشد در زمینی باتلاقی روبرو شد.

خانم ویلکینسون پس از آنکه این شیء که از زیر زمین بیرون آمده بود را آنالیز کرد از آن چند عکس تهیه کرد. او پس از مشورت با چند نفر که از نظر آن ها نیز این شی عجیب به نظر می رسید تصمیم گرفت با پلیس تماس بگیرد.

پلیس محلی حدود 5 دقیقه بعد در مقابل درب خانه این زن حاضر و با او راهی محل رویت این شیء شدند. پس از رسیدن به محل مورد نظر، ویلکینسون محل دقیقی را که به گفته او این انگشت انسان از زیر گِل بیرون آمده بود به ماموران پلیس نشان داد. این در حالی بود که خودرویی دیگری حامل کارگاهان پلیس و افسران دیگر نیز به محل مورد نظر رسیدند.

در حالی که پلیس تایید کرد شیء موجود در عکس بسیار شبیه به انگشت انسان است، اما چیزی در آنجا پیدا نکردند. پایان سگ های پلیس معما را حل کردند. شیء مورد تصور خانم ویلکینسون در واقع یک سیب زمینی بود که دارای فرم و شکل عجیبی بود.

سخنگوی پلیس نورث آمبریا در این باره گفت: کمی قبل از ساعت 5 بعدازظهر تاریخ 5 ژانویه ما گزارشی دریافت کردیم که ظاهرا یک عضو بدن انسان در لین غربی واقع در وینلیتون پیدا شده است. افسران پلیس به محل مورد نظر مراجعه و تعیین شد این شی مشکوک در واقع یک سیب زمینی بوده که اشتبا ها انگشت انسان تشخیض داده شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1253

به "صحنه ای که زن جوان را دچار وحشت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه ای که زن جوان را دچار وحشت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید