شرکتهای دانش بنیان به ارمنستان می فرایند

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، بیش از 30 شرکت ایرانی بهمن ماه سال گذشته با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفائی به کشور ارمنستان سفر کردند. این اتفاق زمینه ساز توسعه تبادلات فناورانه میان شرکت های دانش بنیان ایرانی و فناوران این کشور شد.

شرکتهای دانش بنیان به ارمنستان می فرایند

گسترش تعاملات دو جانبه میان ایران و ارمنستان بسیار راهبردی و حیاتی است. چون بازار این کشور ظرفیت بالایی برای پذیرش شرکت های دانش بنیان و خلاق دارد و تبادلات تجاری با ارمنستان می تواند نقشی تاثیرگذار در توسعه روابط دوجانبه داشته باشد. رابطه دیرینه و چندین هزار ساله ایران و ارمنستان، مزیت و فرصتی است که با بهره گیری درست از آن می توان بازاری پرسود و ارزشمند برای محصولات فناورانه ایرانی ایجاد کرد.

بر همین اساس و پس از سفر 4 روزه شرکت های دانش بنیان ایرانی به این کشور، 7 تا 10 تیرماه امسال نیز هیاتی تجاری و فناور با حضور رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راهی این کشور می شوند تا زمینه تعاملات دو جانبه و همکاری های فناورانه دو کشور بیشتر از گذشته فراهم گردد.

برگزاری دومین نشست میان شرکت های دو کشور، دیدار با مقامات مالی ارمنستان و بازدید از زیرساخت های صنعتی آن کشور از جمله برنامه های این سفر خواهد بود

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1477

به "شرکتهای دانش بنیان به ارمنستان می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتهای دانش بنیان به ارمنستان می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید