سندرز: بی تحرکی ترامپ به مرگ آمریکایی های بسیار زیادی منجر شد

به گزارش بلندانیوز، یکی از نامزدهای دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت که بی تحرکی ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا به مرگ آمریکایی های بسیار زیادی منجر شد.

سندرز: بی تحرکی ترامپ به مرگ آمریکایی های بسیار زیادی منجر شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنی سندرز یکی از نامزدهای دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور انتقاد کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: به جای به صف کردن جامعه علمی، به جای آموزش به مردم آمریکا درباره ضرورت فاصله اجتماعی و دیگر چیزهایی که ما باید انجام دهیم، بی تحرکی ترامپ به بهای زندگی آمریکایی های بسیار زیادی تمام شد.

آندریو کوومو فرماندار ایالت نیویورک نیز چند روز پیش گفته بود که واشنگتن می دانست که ویروس کرونا سرانجام به این کشور نیز خواهد رسید اما واکنش به آن دیر هنگام بوده که باعث بروز فاجعه کنونی شد. (جزئیات بیشتر)

ند لامونت فرماندار ایالت کانکتیکت روز سه شنبه گفت که تامین تجهیزات پزشکی از انبار ملی راهبری آمریکا به سرانجام رسیده و هم اکنون این ایالت باید برای تامین تجهیزات کلیدی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به خود متکی باشد. (جزئیات بیشتر)

طی روزهای اخیر فرمانداران ایالت های متعددی در آمریکا گفته اند که آنها تقریبا تجهیزات کافی مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا را دریافت نکرده اند.

فرماندار کانکتیکت در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت کادر پزشکی این ایالت بدون تجهیزات حفاظتی کافی، گفت: احساس می کنم که شبیه ژنرالی هستم که نیروهایش را بدون تجهیزات حفاظتی که سزاوارشان است به میدان نبرد می فرستد.

..

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 686

به "سندرز: بی تحرکی ترامپ به مرگ آمریکایی های بسیار زیادی منجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: بی تحرکی ترامپ به مرگ آمریکایی های بسیار زیادی منجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید