زمان اعتراض متقاضیان مسکن ملی اعلام شد

به گزارش بلندانیوز، خبرنگاران: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که پیامک تایید دریافت نکردند از ابتدای اسفند می توانند اعتراض خود را اعلام نمایند.

زمان اعتراض متقاضیان مسکن ملی اعلام شد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از میزان، طرح اقدام ملی مسکن پس از پروژه مسکن مهر یکی از مهمترین پروژه های عمرانی به شمار می رود که بسیاری از افراد برای خانه دار شدن در این طرح ثبت نام کردند. ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از آبان ماه 98 شروع شد و از روز گذشته متقاضیان واجد شرایط پیامکی مبنی بر تکمیل ثبت نام نهایی خود دریافت کردند که باید از تاریخ اعلامی در پیامک به سایت tem.mrud.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که پایش اطلاعات متقاضیان در 4 موضوع فرم (ج)، مالکیت شخصی، استفاده از تسهیلات بانکی برای خرید مسکن و سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا به جز شهر های جدید صورت گرفته است.

در استان تهران 46.5 درصد از افراد ثبت نام نماینده واجد شرایط بودند که بعد از ارسال پیامک فرد با کد رهگیری که در اختیار دارد به سایت مراجعه می نماید و محلی که باید مدارک خود را ببرد تعیین می گردد که عمدتا اداره راه و شهرسازی استان بوده و سابقه سکونت و مستندات فرد کنترل می گردد. افراد از ابتدای اسفند اعتراض خود را اعلام نمایند البته در روز گذشته بسیاری از افراد پیامک تایید را دریافت نکردند که به گفته محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی این افراد با مراجعه به سایت می توانند دلیل واجد شرایط نبودن خود را مشاهده نمایند و اگر اعتراض دارند از ابتدای اسفند با دریافت کد رهگیری اعتراض نمایند. به گفته محمداسلامی وزیر راه و شهرسازی از 223 هزار ثبت نام حدود 120 هزار نفر واجد شرایط بوده اند؛در این بین بعضی از افراد در آبان ماه پیروز به ثبت نام نشدند که می توانند در مرحله بعد که احتمالا اسفند ماه شروع می گردد ثبت نام خود را انجام دهند. لازم به ذکر است طرح اقدم ملی مسکن با هدف ساخت 400 هزار واحد مسکونی تا سرانجام سال 1400 برای خانه دار کردن بخشی از افراد واجد شرایط در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 445

به "زمان اعتراض متقاضیان مسکن ملی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعتراض متقاضیان مسکن ملی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید