رونمایی قانونگذاران آمریکا از گام های بعدی برای پیشبرد استیضاح ترامپ

به گزارش بلندانیوز، قانونگذاران آمریکایی سه شنبه از متن قطعنامه ای که در آن گام ها برای پیشبرد تحقیقات استیضاح رئیس جمهور این کشور تشریح شده رونمایی کردند.

رونمایی قانونگذاران آمریکا از گام های بعدی برای پیشبرد استیضاح ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اعضای حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا امروز سه شنبه متن قطعنامه ای که در آن رویه های مربوط به پیشبرد تحقیقات استیضاح از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تشریح شده را منتشر کردند.

در پیش نویس قطعنامه 8 صفحه ای که امروز سه شنبه منتشر شده روندهای لازم برای تحقیقات استیضاح از ترامپ، از جمله برگزاری جلسات استماع علنی تشریح شده است.

پیشبرد روند تحقیقات استیضاح توسط کمیته منتخب امور اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست آدام شیف، عضو دموکرات این کمیته انجام خواهد شد.

این قطعنامه روسای کمیته های اطلاعاتی، نظارت و امور خارجه مجلس نمایندگان را ملزم به ارائه گزارشی محتوی یافته ها و اطلاعات لازم مربوط به تحقیقات استیضاح از ترامپ نموده است.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شب گذشته (دوشنبه) خواهان برگزاری رأی گیری در مجلس نمایندگان برای تحقیقات استیضاح از ترامپ شد.

این نخستین رأی گیری رسمی در مورد روند استیضاح ترامپ، از زمان اعلام شروع تحقیقات استیضاح توسط نانسی پلوسی در ماه گذشته است.

دموکرات ها گفته اند که برای شروع تحقیقات استیضاح ازترامپ احتیاج به رأی گیری عمومی در صحن مجلس نمایندگان ندارند. کاخ سفید و نمایندگان جمهوری خواه، از طرف دیگر، هر گونه همکاری با این تحقیقات را به برگزاری رأی عمومی مشروط نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 267

به "رونمایی قانونگذاران آمریکا از گام های بعدی برای پیشبرد استیضاح ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی قانونگذاران آمریکا از گام های بعدی برای پیشبرد استیضاح ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید