ترامپ شایعه سکته مغزی سال گذشته اش را تکذیب کرد

به گزارش بلندانیوز، رئیس جمهور آمریکا گزارش برخی رسانه ها درباره سکته مغزی سال گذشته اش را اخبار جعلی توصیف کرد.

ترامپ شایعه سکته مغزی سال گذشته اش را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سه شنبه شایعات مطرح شده درباره سکته مغزی خفیف سال گذشته اش را رد کرد و این ادعاها را اخبار جعلی برخی رسانه ها توصیف و ارزیابی کرده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ ماه نوامبر به طور غیرمنتظره به مرکز پزشکی والتر رید مراجعه کرد تا شایعات درباره مشکل جدی سلامتی وی گسترش یابد.

ترامپ این ادعا را تکذیب کرده است که سکته مغزی خفیف علت اصلی مراجعه غیرمنتظره اش به بیمارستان در نوامبر سال گذشته بوده است. مراجعه غیرمنتظره ترامپ به این مرکز درمانی شایعات درباره مشکل جدی سلامتی وی را دامن زده است.

کاخ سفید اعلام کرده است که ترامپ زودتر از موعد بخش هایی از معاینات پزشکی سالیانه خود را انجام داده است.

ترامپ با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: ظاهرا تمامی ندارد. الان آنها تلاش می کنند تا بگویند رئیس جمهور محبوب شما دچار سکته های مغزی خفیف شده و به مرکز پزشکی والتر رید رفته است. هرگز برای این نامزد (ترامپ) چنین اتفاقی نیفتاده است. این اخبار کاملا جعلی است.

ترامپ ظاهرا با اشاره به جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020، نوشت: شاید منظور آنها نامزد حزب دیگر است.

سی ان ان سه شنبه گفت: در کتاب جدید یک خبرنگار نیویورک تایمز ادعا شده است که مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا برای بر عهده دریافت موقت سمت ریاست جمهوری آماده شده بود، البته در صورتی که ترامپ پس از مراجعه به بیمارستان بیهوش شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 977

به "ترامپ شایعه سکته مغزی سال گذشته اش را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ شایعه سکته مغزی سال گذشته اش را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید