دولت مصر سطح آماده باش امنیتی را افزایش داد

به گزارش بلندانیوز، وزیر کشور مصر اعلام نمود که تدابیر امنیتی در راستای مقابله با حملات تروریستی در مراکز حیاتی و مهم افزایش می یابد.

دولت مصر سطح آماده باش امنیتی را افزایش داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمود توفیق وزیر کشور مصر امروز (پنجشنبه) در جمع فرماندهان پلیس از آنها خواست تا سطح آمادگی برای موارد اضطراری را افزایش دهند.

به نوشته صفحه رسمی وزارت کشور مصر در فیس بوک، محمود توفیق همچنین از فرماندهان پلیس خواست تا اقدامات امنیتی را در مراکز حیاتی، مهم و عبادتگاهها توسعه دهند.

او با آنالیز شرایط امنیتی مصر گفت که باید باید تدابیر امنیتی ادامه یابد و در این راستا شرایط داخلی و منطقه ای لحاظ گردد. به گفته وی با وجود ادامه مبارزه نیروهای امنیتی مصر با تروریست ها، خطر تروریسم همچنان باقی است. وزیر کشور مصر در ادامه خواهان مقابله با هرگونه اقدامات خلاف قانون شد و گفت که باید جلوی عناصری که مرتکب جنایت می شوند؛ گرفته گردد.

آدینه هفته گذشته در حمله عناصر مسلح به نیروهای امنیتی مصر در شبه جزیره سینا، 19 نیروی نظامی مصری کشته شدند که در ماههای گذشته بی سابقه بوده است.

تأکید وزیر کشور مصر بر افزایش سطح آماده باش در حالی است که این کشور در یک ماه گذشته صحنه اعتراضات ضد دولتی بود و پیش بینی می گردد فردا (آدینه) نیز این اعتراضات در شهرهای مصر برگزار گردد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 174

به "دولت مصر سطح آماده باش امنیتی را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت مصر سطح آماده باش امنیتی را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید