در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

به گزارش بلندانیوز، شرکت هوآوی طی یک رویداد آنلاین در روز یکشنبه 29 خرداد، جدیدترین محصولات خود در بازار ایران را معرفی و مورد آنالیز قرار داد. این رویداد که به صورت آنلاین و از پلتفرم های آپارات و شبکه اجتماعی رسمی هوآوی در ایران پخش شد، به معرفی جدیدترین محصولات از گوشی های سری P، یک گوشی میان رده از سری nova و ساعت هوشمند اختصاص داشت. بعلاوه هوآوی برای یک بازه 3 ساعته بعد از این رویداد طی یک فروش فوق العاده، تعدادی از این محصولات را با تخفیف ویژه ثبت سفارش کرد.

در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت

در ابتدای این مراسم بابک فیاض قائم مقام بخش موبایل هوآوی در ایران به معرفی این محصولات تازه پرداخت. وی علاوه بر معرفی مختصر گوشی های P50، P50 Pocket و nova Y70 و ساعت هوشمند Watch Fit 2، دقایقی را به صحبت درباره زیست بوم هوآوی با کد 1+8+N پرداخت. این کد اشاره به عدد 1 یعنی گوشی موبایل به عنوان عضو اصلی و هسته مرکزی زیست بوم دارد. اولین علامت ریاضی + به کنندگی از Huawei Share برای اتصال بدون مرز بین محصولات مختلف هوآوی است و عدد 8 به معنای 8 دسته کالایی مختلف هوآوی از جمله لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و هندزفری که به گوشی شما متصل خواهند شد. دومین علامت + کننده محصولات شبکه 4G و 5G پیشرفته هوآوی بوده و حرف انگلیسی N هم نشان از محصولات بی شماری است که در حال حاضر و آینده عضوی از این زیست بوم هستند و خواهند بود.

در ادامه شاهد میزگرد مجذوب کنندهی با حضور شهروز چُرکچی فعال حوضه تکنولوژی به عنوان میزبان و سه کننده از معتبرترین رسانه های دیجیتال ایران در این رویداد بودیم. مهرداد عیسی لو از زومیت، حمید مقدسی از دیجیاتو و حسام خامنه زاده از دیجی کالا مگ میهمانان این میزگرد بودند.

این افراد صاحب نظر به آنالیز سری P هوآوی از مدل P10 تا آخرین مدل یعنی P50 Pro و مدل تاشو P50 Pocket پرداختند و به تکنولوژی های پیشرو که همیشه در این سری از گوشی های هوآوی مورد استفاده نهاده شده پرداختند. برای مثال به تکنولوژی عکاسی شب با گوشی P20 Pro اشاره شد که تا مدت ها بعد هم دیگر سازندگان گوشی در جهان نتوانسته بودند این قابلیت را به دوربین گوشی های خود اضافه کنند. بعلاوه کیفیت عکاسی و قابلیت زوم فوق العاده P50 Pro هم نظر این متخصصان را در آنالیز ها به خود جلب نموده بود. بعلاوه به بازار رو به رشد گوشی های تاشو اشاره شد و نظر فعالان حوزه تکنولوژی در جهان که پیش بینی نموده اند فروش این نوع از گوشی ها تا در سال 2023 تا ده برابر افضایش خواهد داشت.

بعلاوه صحبتی درباره گوشی نوا Y70 صورت گرفت که به باتری 6000 میلی آمپرساعتی مجهز است و می تواند با یک بار شارژ تا 3 روز شما را همراهی کند. به همین دلیل سوالی از میهمانان پرسیده شد که در یک گوشی موبایل باتری حجیم با قابلیت نگهداری شارژ بالا را ترجیح میدهند یا گوشی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع با شارژر سوپرشارژ در جعبه محصول، که تمایل آنها بیشتر به سمت باتری با ظرفیت بالا بود. البته گفتنی است که nova Y70 علاوه بر باتری با ظرفیت بسیار بالا، به تکنولوژی سوپرشارژ 22.5 واتی مجهز شده و شارژر دیواری 22.5 وات هم در جعبه محصول وجود دارد.

در ادامه به آنالیز ساعت هوشمند Watch Fit 2 و در کل احتیاج افراد به ساعت هوشمند پرداخته شد که تمامی میهمانان علاوه بر صفحه نمایش عالی، عملکرد روان و امکانات مختلف، بر موضوع شارژدهی بالای ساعت های هوآوی اشاره داشتند که به 10 روز یا دو هفته هم می رسند و چندین برابر رقبا قابلیت نگهداری شارژ را دارند. طبق نظر کارشناسان برنامه محصول تازه Watch Fit 2 به خوبی توانسته فاصله بین مچ بندهای هوشمند و ساعت های هوشمند را چه از نظر کارایی و چه از نظر بازه قیمتی پر نموده و نسبت به نسل قبلی خود هم پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است. این کارشناسان آینده را برای برند هوآوی در ایران بسیار روشن پیش بینی نموده و زیست بوم یکپارچه این شرکت با ارائه محصولات بسیار متنوع را بزرگترین نقطه قوت آن ذکر کردند. بعلاوه هر سه کارشناس به صورت متفق القول لپ تاپ های هوآوی را یکی از پیروز ترین و کم نظیرترین محصولات این شرکت دانستند. در سرانجام هم برای اولین بار در ایران گوشی Mate XS2 هوآوی در اختیار این متخصصین نهاده شد که طراحی متفاوت و مجذوب کننده صفحه نمایش و نحوه تا شدن لولای این گوشی را بسیار متفاوت، کاربردی و تحسین برانگیز دانستند.

در آخرین بخش از این رویداد هم امیرحسین قاسمی مدیر ارشد محصول، دقایقی در رابطه با راه اندازی 23 غرفه تبلیغاتی برای نمایش محصولات و بعلاوه 28 فروشگاه منتخب در سراسر ایران در بزرگترین بازارهای موبایل و کامپیوتر صحبت کرد. به گفته وی هوآوی بیشترین اهمیت را به رضایت مشتریان خود داده و راه اندازی این مراکز هم به مشتریان یاری خواهد نمود محصولات را از نزدیک مشاهده و آنالیز نموده و سپس با شناخت کامل نسبت به خرید آنها اقدام کنند. برای مشاهده مراکز فروش و خدمات هوآوی می توانید به سایت رسمی هوآوی ایران مراجعه فرمایید. گفتنی است که روزبه نعمت اللهی از خوانندگان مطرح و با سابقه ایران هم در این مراسم تعدادی از پرطرفدارترین ترانه های خود را به صورت زنده اجرا کرد.

برای مشاهده نسخه کامل این رویداد می توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1889

به "در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رویداد آنلاین هوآوی ایران چه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید