دانمارک ، مهاجران سوری را اخراج کرد

به گزارش بلندانیوز، دانمارک اولین کشور اروپایی است که به مهاجران سوری می گوید باید به کشور خود بازگردند. به مهاجران سوری اخراجی گفته شده که اکنون کشورشان برای آنها امن است.

دانمارک ، مهاجران سوری را اخراج کرد

به گزارش خبرنگاران ، به گزارش تلگراف پس از آنکه امنیت دمشق و مناطق اطراف آن را تضمین شد دولت دانمارک اجازه اقامت 94 پناهنده سوری را سلب کرده است.

با این حال مهاجران به کمپ های اخراجی ها اعزام می شوند. گروه های مدافع حقوق می گویند دولت دانمارک در تلاش است به مهاجران چاره ای جز بازگشت به سوریه ندهد.

ماتیاس تسفای ، وزیر مهاجرت دانمارک ماه گذشته گفت که این کشور از همان ابتدا با پناهندگانی که از سوریه می آیند صادقانه رفتار کرده است.

او گفته بود: ما برای پناهندگان سوری روشن کردیم که اجازه اقامت آنها موقت است. به گفته دیلی تلگراف تسفای در ادامه مصاحبه خود گفته اگر دیگر نیازی به حفاظت از آنها نباشد می توان آنها را به کشورشان برگرداند.

حزب حاکم مرکز چپ سوسیال دموکرات در دانمارک در تلاش برای جلوگیری از چالش های احزاب راست، موضعی ضد مهاجرتی شدید اتخاذ کرده است.

دولت آلمان قبلاً حکم کرده بود که احتمالا مجرمان سوریه ای به کشورشان دیپورت می شوند اما دانمارک اولین کشوری در اروپا است که رسما می گوید پناهندگان باید برگردند.

تلگراف گزارش داد تا اواسط ژانویه ، که 94 سوری از منطقه دمشق که در دانمارک زندگی می کنند ، شاهد لغو مجوزهای خود بوده اند.

پس از اعلام رسمی این خبر گروه های مختلف مدافع حقوق بشر علیه اقدام دانمارک برای بازگرداندن مردم به سوریه جنگ زده اظهارنظر کرده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1305

به "دانمارک ، مهاجران سوری را اخراج کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانمارک ، مهاجران سوری را اخراج کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانمارک ، مهاجران سوری را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید