خبرنگاران یک هزار و 440 میلیارد ریال برای تکمیل پایانه صادراتی فارس نیاز است

به گزارش بلندانیوز، شیراز-خبرنگاران- مدیرعامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی فارس گفت: تا به امروز یک هزار و 200 میلیارد ریال برای پایانه صادراتی این استان هزینه شده و برای تکمیل آن یک هزار و 440 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

خبرنگاران یک هزار و 440 میلیارد ریال برای تکمیل پایانه صادراتی فارس نیاز است

محمد جواد همتیان، عصر شنبه در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان فارس در شیراز اضافه کرد: عملیات اجرایی این پایانه از سال 86 آغاز شده و برای تکمیل و بهره برداری از آن به 940 میلیارد ریال اعتبار برای آماده سازی زیرساخت نرم افزاری و 500 میلیارد ریال هم به سرمایه در گردش نیاز داریم که در مجموع یک هزار و 440 میلیارد ریال می شود و در صورت تامین این اعتبار، پایانه صادراتی فارس در سال 1400 افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، این پروژه تا کنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همتیان، با اشاره به اینکه پایانه های صادراتی با مدیریت و تسهیل گیری به دنبال رونق صادرات هستند، بیان داشت: حذف دلالان و عرضه مستقیم محصول توسط کشاورزان از جمله مزایای این پایانه هاست.

مدیر عامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از شهرداری شیراز هم خواست که بازارچه های خدماتی خود را برای عرضه مستقیم محصولات دراختیار قرار دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 844

به "خبرنگاران یک هزار و 440 میلیارد ریال برای تکمیل پایانه صادراتی فارس نیاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار و 440 میلیارد ریال برای تکمیل پایانه صادراتی فارس نیاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید