جهانگیر خسروشاهی و سه کتاب داستانی تازه اش، فعلاً قصد انتشار ندارم

به گزارش بلندانیوز، جهانگیر خسروشاهی در مصاحبه با خبرنگاران درباره تازه ترین آثار داستانی آماده انتشارش گفت: من از سال 86 تا به حال کار تازه ای منتشر نکرده ام و حتی کاری را هم که در عصر داستان منتشر شد، در واقع تجدید چاپ یکی از آثار قدیمی من بود. در این مدت سراغ یکسری کارهای دیگر رفتم که مایل نیستم درباره اش خیلی صحبت کنم اما به طور تعیین در کار مستند دفاع مقدس و جنگ وقت بیشتری گذاشتم و از نتایج آن هم راضی ام.

جهانگیر خسروشاهی و سه کتاب داستانی تازه اش، فعلاً قصد انتشار ندارم

وی ادامه داد: این حرف ها در دفاع از خودم نیست و اینکه چرا کمتر در ادبیات اثری منتشر می کنم. من در حال حاضر سه کار را در دست نگارش دارم. یکی از آنها رمانی است درباره انقلاب اسلامی که آماده انتشار است و در دست بازنویسی است. این رمان سه نسل از انقلاب را در بر می گیرد که فعالیت آنها منجر به پیروزی انقلاب می گردد.

خسروشاهی اضافه کرد: من قبلا یک مجموعه نثر داشتم با عنوان از کوچه های بی خبری که اخیرا برای چهارمین نوبت چاپ شده است. این مجموعه در خارج از کشور فروش رفت و 10 دلار کانادا قیمت داشت. دو چاپ اول را نشر تربیت چاپ کرد و دو چاپ بعدی را نشر بین الملل به تازگی نیز یک مجموعه نثر تازه آماده انتشار نموده ام.

وی با بیان اینکه این مجموعه تازه شامل 45 قطعه برای چهارده معصوم(ع) است اضافه کرد: امیدوارم این کار مورد پذیرش آنها قرار بگیرد و عمرم کفاف بدهد که بتوانم به ساحت آنها ادای دین کنم.

خسروشاهی در انتها اضافه کرد: یک مجموعه داستان کوتاه از من نیز آماده انتشار است که شامل 15 داستان کوتاه در زمینه های اجتماعی و دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می گردد.

این نویسنده در انتها درباره عدم انتشار این آثار آماده گفت: من تأملاتی دارم درباره اینکه اثری را چاپ کنم یا نکنم. امیدوارم این تاملات به حداقل برسد اما به هرشکل تا به حال حاصلش این بوده که اثری منتشر نکنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 166

به "جهانگیر خسروشاهی و سه کتاب داستانی تازه اش، فعلاً قصد انتشار ندارم" امتیاز دهید

1 کاربر به "جهانگیر خسروشاهی و سه کتاب داستانی تازه اش، فعلاً قصد انتشار ندارم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیر خسروشاهی و سه کتاب داستانی تازه اش، فعلاً قصد انتشار ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید