چهارشنبه های آخر ماه میعادگاه اهالی ادبیات هرمزگان شده است

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، دورهمی اهالی ادبیات هرمزگان تحت عنوان نشست ادبی چهارشنبه های آخر ماه، به همت محفل ادبی صبا کتابخانه های عمومی هرمزگان و انجمن ادبی شعرودریا با خوانش، نقد و آنالیز علمی و تخصصی شعر در بندرعباس برگزار گردید.

چهارشنبه های آخر ماه میعادگاه اهالی ادبیات هرمزگان شده است

مسؤل انجمن ادبی شعرودریا و دبیر محفل ادبی صبا، در این باره گفت: با همکاری این دو انجمن ادبی، در آخرین چهارشنبه مردادماه گردهمایی شاعران و شعر دوستان هرمزگان در محل سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار گردید و شاعران به خوانش آخرین سروده های خود پرداختند.

مسلم محبی اظهار امیدواری کرد که با همدلی ایجاد شده بین اهالی ادبیات، صدای شعر هرمزگان بلند تر از قبل، از مرزهای استان فراتر برود.

وی اضافه نمود: چهارشنبه های آخر ماه، به میعادگاه اهالی ادبیات هرمزگان تبدیل شده است زیرا در این محفل شاعران از آخرین شرایط همدیگر طی یک ماه گذشته آگاه شدند و با یکدیگر به بحث، گفت وگو و گفتگو پرداختند.

در ادامه این نشست ادبی که با اجرای شاعر و مجری نام آشنا، معصومه مرشدی برگزار گردید، شاعران مطرحی همانند منصور ضمیری، ابراهیم ضعیفی، منوچهرضیایی، یعقوب سهوزاده، مهرنوش ایزدپرست، یعقوب یزدان پرست، فضیله یگانه و... جدیدترین آثار خود را خواندند.

این نشست بعلاوه با خوانش روزنوشت های یعقوب باوقار زعیمی نویسنده کتاب از تارُم تا طارُم و سعدی خوانی پارسا و حدیث عمرانی، همراه بود و اشعار جواد خاشعی از شهرستان رودان و نجمه محمودی از بندرعباس به صورت جدی مورد نقد و آنالیز نهاده شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 2077

به "چهارشنبه های آخر ماه میعادگاه اهالی ادبیات هرمزگان شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه های آخر ماه میعادگاه اهالی ادبیات هرمزگان شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید