رمان راز باغ متروک برای چهارمین بار منتشر شد

به گزارش بلندانیوز، رمان راز باغ متروک نوشته محمود برآبادی برای چهارمین مرتبه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بازنشر شد.

رمان راز باغ متروک برای چهارمین بار منتشر شد

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این کتاب از مجموعه رمان نوجوان امروز اولین بار در سال 1391 برای نوجوانان بالای 15 سال در قطع رقعی منتشر شد.

راز باغ متروک داستان معلمی است که به تازگی به روستایی به نام حکیم آباد رفته است. او به دنبال ردی از پدربزرگش، به گل تپه، روستای مجاور حکیم آباد می رود تا شاید نشانه ای از او بیابد. از سوی دیگر، چهار دانش آموز مدرسه که درباره وجه تسمیه یا علت نام گذاری روستا تحقیق می نمایند، با هدایت بابا مراد پیرترین مرد روستا به باغ متروک حکیم می فرایند تا صندوقچه با ارزشی را که حکیم داشته، بیابند. خاتمه پس از ماجرا های زیاد، بچه ها پیروز به کشف آن صندوقچه می شوند و پس از باز کردن آن، معلوم می گردد که ...

این رمان 112 صفحه ای در چاپ چهارم با شمارگان 2هزار و 500 نسخه منتشر شده است تا شمارگان آن در مجموع به 20 هزار نسخه برسد.

کتاب راز باغ متروک با قیمت 15 هزار تومان در سایت فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir، فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه های محصولات فرهنگی هنری در دسترس علاقه مندان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1123

به "رمان راز باغ متروک برای چهارمین بار منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان راز باغ متروک برای چهارمین بار منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید