جزئیات بخشودگی شهریه دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

به گزارش بلندانیوز، دانشگاه تربیت مدرس با اعلام مصوبه ای، شرایط پرداخت شهریه دانشجویان این دانشگاه برای نیم سال دوم سال تحصیلی 98-99 را مشخص تکلیف کرد.

جزئیات بخشودگی شهریه دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت کانادا از طریق تحصیل در کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام نمود: در مورد تسهیل و ارائه تخفیف به دانشجویان شهریه پرداز در نیم سال دوم سال تحصیلی 98 - 99 (شرایط اضطراری شیوع ویروس کرونا) و دانشجویانی که مشمول پرداخت شهریه تمدید سنوات تحصیل و سنوات مازاد می شوند مطرح و پس از بحث و آنالیز مورد تصویب نهاده شد.

براساس این تصمیم با توجه به سیاست های ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر عدم بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به صورت مجازی تا برطرف این مشکل و محدودیت حضور دانشجویان در دانشگاه مقرر شد دانشجویان شهریه پرداز مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (به جز دانشجویان دوره یادگیری الکترونیکی) که در نیم سال دوم سال تحصیلی 98 - 99 نسبت به اخذ واحد درسی شرکت در کلاس های مجازی و اتمام واحد درسی خود اقدام نمایند تا سقف 50 درصد تخفیف شهریه ترم یا شهریه ثابت و متغیر در نیم سال فوق بهره مند می شوند. (البته تاکید شده این مصوبه برای تصویب نهایی به دبیرخانه هیات امنا ارسال گردد.)

براساس این تصمیم شهریه تمدید سنوات تحصیلی و شهریه سنوات مازاد دانشجویان از ابتدای اسفندماه سال 1398 تا زمان بازگشایی مجدد دانشگاه ها مشمول بخگرددگی می گردد. همچنین در مورد شهریه دانشجویانی که تا اسفندماه سال 1398 آماده دفاع از انتها نامه یا رساله بوده و درخواست خود را به سیستم گلستان ثبت کرده و مشمول پرداخت شهریه تمدید سنوات تحصیلی و سنوات مازاد شده اند به واسطه شیوع کرونا ویروس و محدودیت های حضور در دانشگاه به یکی از دو روش زیر انجام خواهد شد.

براین اساس پرداخت شهریه تمدید سنوات تحصیلی و سنوات مازاد تا قبل از اسفندماه سال 1398 به صورت اقساط و حداکثر در چهار قسط مساوی تا انتها شهریورماه سال 1399 محاسبه و اخذ می گردد و در صورت پرداخت نقدی قسط اول مابقی اقساط صرفا با اخذ تعهد کتبی مبنی بر پرداخت انجام می گردد.

در انتها این بخشنامه آمده است: در صورت عدم تمایل به پرداخت شهریه (به روش فوق) دانشجو ملزم به پرداخت شهریه حداکثر تا چهار قسط با ارائه چک یا سفته ضمانت و همچنین اخذ تعهد کتبی پرداخت شهریه و تسویه حداکثر تا انتها شهریورماه سال 1399 است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 743

به "جزئیات بخشودگی شهریه دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بخشودگی شهریه دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید