توییت الکاظمی بعد از رای اعتماد

به گزارش بلندانیوز، نخست وزیر جدید عراق صبح امروز (پنج شنبه) در توییتر با تشکر از مجلس اعلام کرد، برای جلب اعتماد ملت عراق تلاش خواهد کرد.

توییت الکاظمی بعد از رای اعتماد

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، در پی رای اعتماد مجلس عراق به دولت الکاظمی او در توییتر نوشت: امروز مجلس موقر به دولت من اعتماد کرد و من با تیم وزارتی بزرگوار به طور جدی برای جلب اعتماد و حمایت ملت مان تلاش خواهم کرد.

الکاظمی اضافه نمود: از تمام کسانی که ما را حمایت کردند تشکر می کنم و امیدوارم گروه های سیاسی همگی برای مقابله با چالش های سخت، حفظ حاکمیت عراق، امنیت و ثبات و شکوفایی آن همکاری کنند.

مجلس عراق بالاخره شب گذشته به بیشتر اعضای دولت مصطفی الکاظمی رای اعتماد داد. 255 کننده از مجموع 329 کننده به 15 عضو از مجموع 22 عضو کابینه پیشنهادی الکاظمی رای اعتماد دادند.

یک منبع اظهار کرد، مجلس به پنج نامزد دولت از جمله هشام صالح داوود وزیر فرهنگ، اسماعیل عبدالرضا وزیر کشاورزی، ثناء حکمت ناصر، وزیر مهاجرت و مهاجران و عبدالرحمان مصطفی، وزیر دادگستری رای اعتماد نداد. همچنین رای اعتماد به وزیر نفت و خارجه به دلیل عدم توافق بر سر اسامی نامزدها به تعویق افتاد.

جلسه رای اعتماد به دولت الکاظمی از سوی فراکسیون دولت قانون به ریاست نوری مالکی که به ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری ملحق شده، تحریم شده بود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 773

به "توییت الکاظمی بعد از رای اعتماد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت الکاظمی بعد از رای اعتماد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید