تمهیدات دانشگاه آزاد برای امتحانات در زمان قطعی برق

به گزارش بلندانیوز، سخنگوی دانشگاه آزاد درباره نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم این دانشگاه در زمان قطعی برق توضیحاتی داد.

تمهیدات دانشگاه آزاد برای امتحانات در زمان قطعی برق

احمد حیدری، سخنگو و معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار درباره برنامه دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان پزشکی به اتمام رسیده و با توجه به اینکه مقرر است دانشگاه ها از ابتدای مهر آموزش خود را به صورت حضوری انجام دهند، در حال پیگیری هستیم که دانشجویان دانشگاه آزاد همچون دانشجویان سایر دانشگاه ها در اولویت دریافت واکسن قرار بگیرند.

حیدری ادامه داد: امیدواریم از زمان به جای مانده تا آغاز سال تحصیلی تازه استفاده کنیم تا کارکنان، دانشجویان و اساتید واکسینه شوند تا بتوانیم کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد وارد فرآیند واکسیناسیون نمی گردد زیرا این اقدام به وسیله وزارت بهداشت پیگیری می گردد. امتحانات همچون دو ترم قبل به صورت مجازی برگزار می گردد و کلاس های عملی هم در واحد های مختلف و بر اساس آبی، زرد، قرمز و سفید و علاوه بر این بر اساس تصمیم خود واحد های دانشگاهی، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در گروه های 3 الی 5 نفره برگزار خواهد شد.

معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد درباره تمهیدات این دانشگاه برای امتحانات در زمان قطعی برق گفت: از وزارت نیرو و ادارات برق واحد های استانی درخواست کردیم که زمان قطعی برق را به دانشگاه آزاد اعلام نمایند تا برنامه ریزی لازم انجام گردد تا زمان برگزاری امتحانات همزمان با قطعی برق نباشد.

معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد ادامه داد: البته برای دانشجویانی که در امتحانات با گوشی تلفن همراه خود شرکت می نمایند قاعدتا مسئله ای نخواهند داشت و برای دانشجویانی که با کامپیوتر در آزمون ها شرکت می نمایند با هماهنگی واحد دانشگاهی خودشان امکانی فراهم می گردد که از امتحانات خاتمه ترم خود باز نمانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1558

به "تمهیدات دانشگاه آزاد برای امتحانات در زمان قطعی برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات دانشگاه آزاد برای امتحانات در زمان قطعی برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید