تایوان از چین ترسید

به گزارش بلندانیوز، در پی انتشار گزارش هایی درباره برگزاری قریب الوقوع رزمایش هایی از سوی چین در جزایر تحت کنترل تایوان، این کشور نیز دو اف-16 مسلح به موشک های ضد ناو را در منطقه مستقر نموده است.

تایوان از چین ترسید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گزارش هایی از برگزاری رزمایش از سوی ارتش آزادی بخش خلق چین در جزایر تحت کنترل تایوان موسوم به پراتاس منتشر شده است و همین امر دولت تایوان را بر آن داشته تا جنگنده های خود را در منطقه مستقر کند؛ این جزایر در چین با نام جزایر دونگشا معروف است و در شمال دریای چین جنوبی واقع شده که دولت پکن مدعی مالکیت تمام آن است.

خبرنگار بخش نیروی هوایی تایوان در گزارش خود نوشته است: جنگنده های اف-16 تایوان مجهز به موشک های ضد ناو در محل مستقر شده اند.

گمان می رود که این جنگنده ها از بیم این مساله در منطقه مستقر شده باشند که ارتش آزادی بخش خلق چین به زودی رزمایشی شبیه سازی شده برای به دست دریافت کنترل این جزایر برگزار می نماید.

گزارش های مربوط به برگزاری رزمایش مذکور در اوت نخستین بار در مه امسال میلادی منتشر شد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 949

به "تایوان از چین ترسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایوان از چین ترسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید