بیت کوین در کانادا جذاب شد

به گزارش بلندانیوز، بانک مرکزی کانادا بیان کرد: استفاده از بیت کوین در کانادا افزایش یافته است اما مردم بیشتر به دلیل سرمایه گذاری، بیت کوین می خرند.

بیت کوین در کانادا جذاب شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

یکی از دلایل افزایش اقبال عمومی به بیت کوین افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به این ارز دیجیتالی عنوان شده است. طبق این تحقیق، چهار دلیل مهم افزایش استفاده از بیت کوین در کانادا موارد زیر بوده است:

خرید بیت کوین به منظور سرمایه گذاری که مهمترین دلیل بوده است و 58 درصد پاسخ دهندگان، سرمایه گذاری را دلیل خریدن بیت کوین عنوان نموده اند، علاقه مند شدن به تکنولوژی جدید بلاک چین، خرید بیت کوین به توصیه دوستان و آشنایان و در نهایت خرید کالا و خدمات در اینترنت.

بر اساس این مطالعه، همچنین تا خاتمه سال 2017 حدود 85 درصد مردم کانادا با بیت کوین آشنا شده اند که در مقایسه با 64 درصد سال 2016 حاکی از افزایشی چشم گیر است.

این برای دومین سال است که بانک مرکزی کانادا چنین تحقیقی را انجام می دهد. دو سال پیش حدود یک میلیون کانادایی دست کم یک بار اقدام به خرید و فروش بیت کوین نموده بودند که انگیزه اصلی آن ها تراکنش های اقتصادی بوده است در حالی که سال گذشته 1.8 میلیون نفر این کار را انجام داده اند.

بیت کوین محبوب ترین ارز مجازی در بین جوانان کانادایی 18 تا 34 بوده است. همچنین آگاهی از عملکرد ارزهای مجازی در گروه سنی 45 تا 54 سال به نسبت سال 2916 حدود چهار برابر افزایش یافته است. بیت کوین هم چنین محبوب ترین ارز مجازی افراد ثروتمند با درآمد 70 هزار دلار و بالاتر در سال عنوان شده است.

استان بریتیش کلمبیا بیشترین میزان مالکیت و آگاهی ارزهای مجازی را در بین استان های کانادا دارد. پیش تر نیز گزارش شده بود ونکوور - مرکز این استان - یکی از 10 شهر دنیا است که بیت کوین در آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. بیشترین میزان افزایش در آگاهی و استفاده از ارزهای مجازی نیز متعلق به استان کبک بوده است.

بانک مرکزی کانادا اعلام نمود در نظر دارد به منظور آنالیز دقیق آثار ارزهای مجازی بر سیستم اقتصادی کانادا، کار مطالعه و تجزیه و تحلیل بیت کوین را ادامه خواهد داد.

منبع: ایسنا

منبع: خبر فوری
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 569

به "بیت کوین در کانادا جذاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت کوین در کانادا جذاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید