تور کانادا: استراتژی دولت فدرال کانادا برای توسعه 25 درصدی گردشگری تا سال 2025

به گزارش بلندانیوز، هدف از استراتژی تازه گردشگری کانادا، یاری به افزایش سفرهای بین المللی به کانادا در طول فصل های خلوت به اندازه بیش از یک میلیون نفر و جذب گردشگر ها برای تماشا شهرهایی بجز کلان شهرهای کانادا می باشد.

تور کانادا: استراتژی دولت فدرال کانادا برای توسعه 25 درصدی گردشگری تا سال 2025

در این طرح که در مونترال رونمایی شد، 58.5 میلیون دلار در طی دو سال برای یاری به جوامع جهت ایجاد یا بهبود امکانات و مراکز جهانگردی در نظر گرفته شده است.

انتظار می رود که این بودجه جهت ایجاد تجربیاتی برای نشان دادن دیگر نقاط قوت کانادا به کار گرفته گردد و از تمرکز حضور جهانگرد ها در چند مقصد خاص و خوش آب و هوا در این کشور جلوگیری نماید.

این استراتژی نو اعلام می دارد:بیش از سه چهارم جهانگردان بین المللی فقط به استان های عظیم کانادا همانند انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک سفر می نمایند که از این عده هم اکثرشان از شهرهای عظیمی مانند تورنتو، ونکوور و مونترال بازدید می نمایند. جذب جهانگرد ها برای سرمایه گذاری در منطقه های به جز شهرهای عظیم کانادا، همچنان به اسم چالشی پیش روی منطقه ها و کامیونیتی هایی می باشد که می خواهند منافع مالی حاصل از توریسم خود را توسعه دهند.

Melanie Joly، وزیر جهانگردی کانادا، روز سه شنبه هفته گذشته خاطرنشان کرد استراتژی نو کانادا برای یاری به رشد درآمدهای صنعت جهانگردی کشور به مقدار 25 درصد (تا 128 میلیون دلار) تا سال 2025 اجرایی شده و بعلاوه دولت امیدوار است بتواند 54 هزار شغل نو که به طور مستقیم با این حوزه ارتباط دارند، ایجاد نماید.

دولت فدرال خاطرنشان کرد که در سال 2018 کانادا از حدود 21.1 میلیون جهانگرد خارجی استقبال کرده است که نسبت به تعداد 20.9 میلیون نفری در سال 2017، افزایش نشان می دهد.

Joly گفت که دولت فدرال از این نکته مطلع است که جهانگردی به همه بخش های کشور یاری می نماید و اضافه کرد که بسیاری از جوامع کانادایی با جذب جهانگرد به این منطقه ها، در حال ایجاد تغییر و تنوع مالی می باشند.

به گفته دولت فدرال، صنعت جهانگردی پایه و اساس اقتصاد کاناداست و سالانه حدود 102 میلیارد دلار در فعالیت های مالی مرتبط با این بخش درآمدزایی می گردد، بعلاوه از 1.8 میلیون شغل حمایت کرده و بیش از دو درصد از فراوری ناخالص داخلی کانادا را تشکیل می دهد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1566

به "تور کانادا: استراتژی دولت فدرال کانادا برای توسعه 25 درصدی گردشگری تا سال 2025" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: استراتژی دولت فدرال کانادا برای توسعه 25 درصدی گردشگری تا سال 2025"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید