برنامه آموزشی کارشناسی ارشد پروتز های دندانی مصوب شد

به گزارش بلندانیوز، کمیته راهبردی پیراپزشکی شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی برنامه آموزشی کارشناسی ناپیوسته سلامت دهان و کارشناسی ارشد پروتز های دندانی را به تصویب رساند.

برنامه آموزشی کارشناسی ارشد پروتز های دندانی مصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نهمین جلسه کمیته راهبردی پیرادندانپزشکی در دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی تشکیل شد و چند برنامه و سند به تصویب رسید.

در این جلسه برنامه کارشناسی سلامت دهان مورد تصویب نهاده شد و سند توسعه نیرو های حد واسط علوم دندانپزشکی به وسیله دکتر حصاری به زودی تکمیل می گردد.

بازنگری برنامه کارشناسی پیوسته پروتز مصوب شد و مقرر شد برنامه کارشناسی ارشد پروتز های دندانی با نظر مساعد در نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی پیگیری گردد.

بعلاوه در این جلسه مقرر شد در سند توسعه متوازن نیرو های پیرادندانپزشکی مسئله کارشناسی ارشد و Ph.D پروتز مد نظر قرار گیرد. بعلاوه مقرر شد جهت برآورده ساختن احتیاج های اعضا هیئت علمی خاص آموزشکده های پروتز های دندانی به تعداد لازم و با تعهد خاص برای آموزش در آموزشکده های پروتز های دندانی هم اقدام لازم صورت پذیرد.

دهمین جلسه کمیته راهبردی پیراپزشکی شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی 2 برنامه آموزشی یا کوریکولوم را به تصویب رساند. در این جلسه کوریکولوم کارشناسی ناپیوسته سلامت دهان و کوریکولوم کارشناسی ارشد پروتز های دندانی به تصویب رسید.

نشست هیئت بورد دندانپزشکی عمومی با حضور دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و روسا و معاونین دانشکده های دندانپزشکی کشور به صورت مجازی برگزار گردید.

از جمله اهداف این نشست می توان به آنالیز شیوه اجرای برنامه آموزشی به تفکیک واحد های آموزشی، محتوای آموزشی و شیوه ارزشیابی، آنالیز مسائل اجرایی برنامه آموزشی در دانشکده های دندانپزشکی و راه حل های حل آن و ارائه پیشنهاد ها و راه حل هایی در زمینه تعالی برنامه دندانپزشکی عمومی اشاره نمود.

بعلاوه امکان سنجی انجام آموزش در عرصه و ترغیب اعضای هیئت علمی به شرکت در فراخوان ها و برطرف مشکل رفاهی آنان از دیگر اهداف این نشست بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1536

به "برنامه آموزشی کارشناسی ارشد پروتز های دندانی مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه آموزشی کارشناسی ارشد پروتز های دندانی مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید