بخش خصوصی کمک گر اتاق فکر گردشگری همدان است

به گزارش بلندانیوز، پانزدهمین نشست اعضای اتاق فکر حوزه گردشگری استان همدان, عصر دوشنبه 18 آذر98 در محل استانداری همدان برگزار گردید.

بخش خصوصی کمک گر اتاق فکر گردشگری همدان است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، محمودرضا عراقی معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست گفت: شیوه های تبلیغات با موضوع معرفی حرفه ای ظرفیت های گردشگری همدان باید هدفمند گردد.

او گفت: اتاق فکر گردشگری همدان از سال گذشته با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع دستی و شهرداری همدان زیر نظر معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد که موضوع فعالیت های آن بر عهده بخش خصوصی است.

عراقی در این نشست با مورد توجه قرار دادن هدف مشترک در برنامه ریزی های رویدادهای گردشگری همدان گفت: در این اتاق فکر از تمام ایده ها و نظرات بخش خصوصی در حوزه گردشگری استقبال می گردد و در اتاق فکر تشکیل شده، نحوه تبلیغات همراستا با شیوه های به روز و تکنیک های علمی در حال تحلیل خواهد بود تا بتوانیم شاهد اجرای رویدادهای گردشگری همدان با یک شعار و هدف مشترک باشیم.

او گفت: ارگان های مرتبط به گردشگری به عنوان متولیان بخش گردشگری موظف هستند تا از ظرفیت افراد خلاق و ایده پردازی برای توسعه این بخش استفاده کند.

معاون عمرانی استاندار همدان، اضافه کرد: از سال گذشته با تشکیل اتاق فکر گردشگری به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری بوده و هستیم و بی شک حضور فعالان گردشگری دغدغه مند و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک گذاری دانش و مهارت شبکه سازی را در پی خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 344

به "بخش خصوصی کمک گر اتاق فکر گردشگری همدان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی کمک گر اتاق فکر گردشگری همدان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید