اینتر قهرمان فصل 21-2020 سری آ شد

به گزارش بلندانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- اینتر به 9 سال سلطه یوونتوس در سری آ سرانجام داد و با راهنمایی آنتونیو کونته توانست فاتح فصل 21-2020 سری آ گردد.

اینتر قهرمان فصل 21-2020 سری آ شد

به گزارش خبرنگاران، اینتر با پیروزی 2-0 مقابل کروتونه در هفته 34 سری آ فقط به یک امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی خود در فصل 21-2020 احتیاج داشت اما با تساوی آتالانتا، تیم دوم جدول مقابل ساسولو، عملا رسیدن به اینتر ناممکن است و نراتزوری، در چهار هفته مانده به سرانجام سری آ، قهرمانی خود در لیگ را قطعی کرد. این نوزدهمین اسکودتوی تاریخ اینتر است و آن ها نخستین قهرمان جدید سری آ از فصل 11-2012 هستند.

توقف آبی و مشکی های برگامو، آبی و مشکی های میلان را قهرمان سری آ کرد. ساسولو و آتالانتا در ملاقاتی که هر دو ده نفره شدند، به تساوی دست یافتند تا اینتر رسما قهرمان فصل 21-2020 سری آ گردد. تک امتیازی که ساسولو از آتالانتا گرفت، علاوه بر اینتر، چهار مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را مسرور کرد.

دو گل سرنوشت ساز کریستیانو رونالدو، سه امتیاز حساس را برای یوونتوس به ارمغان آورد. یوونتوسِ پیرلو بازی ضعیفی ارائه داد اما دو گل از کریستیانو رونالدو در دقایق سرانجامی، یک برد ارزشمند در خانه اودینزه را برای یووه رقم زد. یوونتوس با این برد حیاتی، به رده سوم جدول رسید تا همچنان در کورس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باقی بماند.

اودینزه 1-0 یوونتوس؛ ناهوئل مولینا 10`: روی آغاز سریع ضربه آزاد، ناهوئل مولینا در محوطه جریمه یوونتوس صاحب توپ شد و از زاویه ای نسبتا کور، به سوی دروازه شوت زد که با عکس العمل نه چندان جالب شزنی، توپ وارد دروازه یووه شد.

اودینزه 1-1 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 82`: یوونتوس صاحب یک ضربه آزاد شد و ضربه کریستیانو رونالدو به دست رودریگو دی پل در دیوار دفاعی اودینزه که درون محوطه جریمه تشکیل شده بود برخورد کرد و داور پنالتی گرفت. کریستیانو رونالدو نیز ضربه پنالتی را وارد دروازه کرد.

اودینزه 1-2 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 88`: سانتر دقیق آدریان رابیو روی سر کریستیانو رونالدو نشست و ضربه سر ستاره پرتغالی وارد دروازه سیمونه اسکوفت شد.

گرچه از چند هفته قبل و با توجه به فاصله قابل توجه اینتر با دیگر تیم های جدول تردیدی در خصوص قهرمانی این تیم در سری آ وجود نداشت، اما بالاخره این اتفاق امروز و بعد از تساوی دو تیم آتالانتا و ساسولو مسجل شد و نراتزوری بعد از یک دهه دوباره نشان اسکودتو را در فاصله چهار هفته مانده به سرانجام فصل از آن خود کرد.

اما بعد از سرانجام ملاقات آتالانتا و ساسولو بود که طرفداران اینتر بدون توجه به پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا در شهر میلان گرد هم آمده و نوزدهمین قهرمانی تیم خود در سری آ را جشن دریافتد. اینتر فصل قبل نیز فاصله ای تا شکستن سلطه چندین ساله یوونتوس نداشت، اما در نهایت فاصله یک امتیازی باعث شد پروژه فتح اسکودتو برای نراتزوری و آنتونیو کونته یک فصل به تاخیر افتد.

یک دهه پیش آخرین بار اینتر تحت راهنمایی ژوزه مورینیو فاتح سری آ و البته اسکودتو شد و در این مدت و به جز دو فصل اینتر حتی پیروز به قرار دریافت در رده دوم جدول هم نشده بود. اگرچه ورود آنتونیو کونته در ابتدا مورد استقبال بعضی طرفداران نراتزوری قرار نگرفت، اما حالا بی تردید او تبدیل به قهرمان آنها شده و به محبوبیتی مثال زدنی در بین طرفداران اینتر دست یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1431

به "اینتر قهرمان فصل 21-2020 سری آ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر قهرمان فصل 21-2020 سری آ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید