تور ارزان هلند: یوونتوس و یک نگرانی عظیم درباره ستاره هلندی

به گزارش بلندانیوز، به نظر می رسد که بند آزاد سازی 150 میلیون یورویی ماتیاس دی لیخت در تابستان آینده فعال خواهد شد.

تور ارزان هلند: یوونتوس و یک نگرانی عظیم درباره ستاره هلندی

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از درخشش فوق العاده با آژاکس و رسیدن با این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که چشم بسیاری از باشگاه های عظیم اروپایی به جذب ماتیاس دی لیخت دوخته شد اما نهایتاً یوونتوس گوی سبقت را از سایر رقبا را ربود و با 85.5 یک میلیون یورو پیروز به جذب مدافع هلندی شد.

دی لیخت در ماه های ابتدایی حضور خود در بیانکونری عملکرد پر انتقادی را ارائه داد و بسیار پر نوسان ظاهر شد اما رفته رفته توانست با شرایط کار در فوتبال ایتالیا کنار بیاید و حالا می توان گفت به فرم ایده آل خود در یوونتوس رسیده است.

با وجود این که مدافع هلندی تا سال 2024 با یوونتوس قرارداد دارد اما طی روزهای گذشته مدیر برنامه این بازیکن یعنی مینو رایولا در اظهار نظری جنجالی خاطرنشان کرد که ماندن او در بیانکونری قطعی نیست و باید دید که طی ماه های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به همین دلیل فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، صحبت های مدیر برنامه دی لیخت را رمزگشایی نموده است. رومانو مدعی شده که این اظهار نظر مینو رایولا به این علت بوده که در قرارداد مدافع هلندی با یوونتوس بند آزادسازی 150 میلیون یورویی وجود دارد که در تابستان 2022 فعال می گردد و باشگاه های خواستار این بازیکن می توانند با پرداخت این مبلغ این ستاره جوان را به خدمت بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1589

به "تور ارزان هلند: یوونتوس و یک نگرانی عظیم درباره ستاره هلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هلند: یوونتوس و یک نگرانی عظیم درباره ستاره هلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید