افزایش تعداد دفاتر ویزای کانادا

به گزارش بلندانیوز، افتتاح مراکز تقاضای ویزا (VAC) روش بسیار مقرون به صرفه ای برای ارائه خدمات به متقاضیان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی (IRCC) در سراسر دنیا است. دولت کانادا خشنود است که اعلام کند تامین نماینده قرارداد VAC ، یعنی VF Worldwide Holdings LTD را به تمامی علاقه مندان معرفی کند. اداره آماد و خدمات عمومی (PSPC) از طرف IRCC این قرارداد را طی یک فرایند شفاف و روشن امضا کرده است. ارزش اولیه این قرارداد چیزی حدود 26 میلیون دلار برآورد می گردد. کانادا از شبکه ای از مراکز تقاضای ویزا در سراسر دنیا استفاده می نماید که در آن مراکز همه ساله صدها هزار نفر از متقاضیان و علاقه مندان به مهاجرت به کانادا درخواست های خود و در صورت احتیاج، اطلاعات بیومتریک (اثر انگشت و عکس) خود را ثبت می نمایند.

افزایش تعداد دفاتر ویزای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

از سال 2000، VAC ها به امور اداری این افراد متقاضی و علاقه مند قبل، بعد و حین ارزیابی تقاضا در دفتر ویزای کانادا یاری کرده اند. کانادا در صدد است تا ظرف دو سال آینده مراکز تقاضای ویزا در سراسر دنیا را گسترش دهد. تا نوامبر 2019 ، حد اقل 149 VAC در 99 کشور در دسترس علاقه مندان و متقاضیان خواهد بود.

VAC ها توسط ارائه نمایندگان خدمات شخص ثالث مدیریت می شوند. این شرکت ها اجازه دارند به موجب مفاد قرارداد رسمی که با اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا منعقد کرده اند خدمات تعیینی را به متقاضیان ویزا ارائه نمایند. VAC ها این امکان را برای کشورهایی که دفاتر تقاضای ویزا در آنها کم است و یا اصلا وجود ندارد فراهم می نماید تا به متقاضیان خدمات رسانی نمایند. VAC ها همچنین تضمین می نمایند که تقاضاهای ویزا به نحو احسن تکمیل شوند و تعداد تقاضای ناقصی را که می بایست به متقاضیان مسترد شوند را کاهش می دهند. کانادا یکی از گسترده ترین شبکه های VAC در دنیا را دارد - تا نوامبر 2019 بیش از 96 درصد متقاضیان خواهند توانست به مرکز تقاضای ویزا در کشور خود دسترسی داشته باشند.

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اعلام کرده است: ما خیلی خرسند هستیم که تامین نماینده قرارداد مرکز تقاضای ویزا را معرفی کنیم. امروزه بیش از پیش به تعداد علاقه مندانی که از سراسر دنیا مایل هستند به خاطر کار، بازدید و یا تحصیل به کانادا بیایند افزوده شده است. کانادا با سایر کشورها در رابطه با تعداد دانشجویان، جهانگرد ها و کارگران رقابت دارد چرا که همه این افراد میلیون ها دلار را به اقتصاد کانادا تزریق می نمایند. خدمات VAC با هزینه های رقابتی، به تسهیل سفر افراد علاقه مند به کانادا یاری می نماید و تضمین می نماید که مکانادا همچنان به مقصد جذابی برای افراد مختلف باقی می ماند.

کارلا کوالترو، وزیر آماد و خدمات عمومی اعلام کرده است : مراکز تقاضای ویزا برای صدها هزار نفر از افراد سرتاسر دنیا که همه ساله می خواهند برای تحصیل، کار و گردش به کانادا بیایند بسیار حیاتی هستند. این قرارداد که هدف از انعقاد آن ارائه خدمات تقاضای ویزا در مراکز تعیین است طی یک فرایند شفاف و عادلانه منعقد شده است. این قرارداد تضمین خواهد نمود که متقاضیان ویزا می توانند به راحتی به خدماتی که برای آمدن به کانادا و سهیم شدن در جامعه کانادایی به آنها احتیاج دارند دسترسی داشته باشند.

آیا می دانستید:

  • تا نوامبر 2017، در 95 کشور 137 VAC وجود داشته است؟
  • VAC ها ساعات کار خود را اضافه می نمایند تا متقاضیان بهتر و راحت تر بتوانند درخواست ویزا، اثر انگشت و عکس خود را ارائه نمایند؟ VAC ها اصلی ترین مجرای خدماتی برای جمع آوری اطلاعات بیومتریک متقاضیان خارج از کانادا است؟
  • VAC ها با کسب اطمینان از تکمیل بودن تقاضانامه ها از تاخیرها یا مردودی های بی جهت که ناشی از ناقص بودن تقاضانامه ها هستند جلوگیری می نمایند؟
  • به موجب این قرارداد جدید، شبکه VAC در آسیا در دوم نوامبر 2018 افتتاح خواهد شد؟
  • به همین نحو، در دوم نوامبر 2019، در اروپا، آفریقا و خاورمیانه دفاتر جدیدی افتتاح خواهند شد؟

انگشت نگاری ویزای کانادا

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 736

به "افزایش تعداد دفاتر ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد دفاتر ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید