استقلال می تواند جزو 4 تیم آسیا گردد، پاداش هزار دلاری برای آبی ها

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت: برد مقتدرانه استقلال با وجود کوشش هایی که برای محروم کردن طرفداران از کنار تیم محبوب خود صورت گرفت را به همه تبریک می گویم. استقلال با دعای خیر طرفداران، کوشش و دانش کادرفنی و غیرت و از خود گذشتگی بازیکنان به رهبری فرهاد مجیدی توانست این برد بزرگ را در خارج از خانه کسب کند.

استقلال می تواند جزو 4 تیم آسیا گردد، پاداش هزار دلاری برای آبی ها

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی ادامه داد: استقلال با این برد بزرگی خود و قدرت فوتبال ایران را دوباره به دیگران ثابت کرد و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و عقیده دارم با حضور کادر فنی و کوشش و غیرت بازیکنان استقلال می تواند در جمع 4 تیم برتر حضور داشته باشد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در ادامه بیان نمود: طرفداران استقلال نگران صعود تیم محبوب خود بودند اما ما به این تیم ایمان داشتیم و خوشحالم که در نهایت این صعود رقم خورد و به همین دلیل اینجانب به نمایندگی از باشگاه استقلال پاداش 1000 دلاری برای تیم در نظر گرفتم. همچنین از همه افرادی که در این مدت زحمت کشیدند مجددا تشکر می کنم. به ویژه آقای موسوی که در این مدت برای تیم و در کنار تیم زحمات زیادی را متحمل شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 398

به "استقلال می تواند جزو 4 تیم آسیا گردد، پاداش هزار دلاری برای آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال می تواند جزو 4 تیم آسیا گردد، پاداش هزار دلاری برای آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید