فریبا: آیا بازیکنی که سرباز می گردد، فوتبالش باید نابود گردد؟، اختلاف استقلال با پرسپولیس در دربی به 6 امتیاز می رسد

به گزارش بلندانیوز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نباید فوتبالیستی که زمان خدمت سربازی اش فرا می رسد نابود گردد.

فریبا: آیا بازیکنی که سرباز می گردد، فوتبالش باید نابود گردد؟، اختلاف استقلال با پرسپولیس در دربی به 6 امتیاز می رسد

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: از قبل پیش بینی می شد که بازی با نساجی سخت خواهد بود، چون ساکت الهامی استقلال را می شناسد و هم بازیکنانی دارند که بتوانند فضاها را ببندند. نساجی کناره های استقلال را بست و اگر دقت نموده باشید کوین یامگا و جعفر سلمانی خیلی خوب نتوانستند یار مستقیم خود را بردارند و نفوذ نمایند. چند موقعیت خوب داشتیم اما در ضربات آخر دارای اشکال بودیم. نساجی هم موقعیت های نصفه و نیمه داشت. یک امتیاز خارج از خانه بود و هنوز اختلاف مان همان سه امتیاز با تیم دوم جدول رده بندی است و در دربی این اختلاف را به 6 امتیاز می رسانیم. ما باید امتیازهای خودمان را بگیریم و منتظر امتیاز از دست دادن حریف باشیم تا به بازی دربی برسیم.

وی در مورد بحث سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع استقلال توضیح داد: من قوانین نظام وظیفه را خوب نمی دانم. تا جایی که یادم هست زمانی که به سربازی رفتم، بازیکن پاس تهران بودم و با آغاز سربازی در گروهانی افتادم که تقریبا 15 روز از زمان آموزشی آنها گذشته بود. سه روز به همراه فرامرز عزتی و حسین ضرابی به پادگان رفتیم و سپس تیم ما برای مسابقات جام ریاست جمهوری کره جنوبی به این کشور رفت و یک ماهی نبودیم. با بازگشت به ایران دوباره سه روز به پادگان رفتیم و هر روزی که به آنجا می رفتیم از 12 ظهر به بعد امریه داشتیم که به تمرینات مان برسیم. مسابقات مقدماتی جام جهانی شد و از سربازی به اردوی تیم ملی رفتیم تا اینکه خدمت سربازی تمام شد. بازیکنانی که سرباز بودند هم در اختیار باشگاه شان بودند و هم خدمت سربازی. بقیه تیم ها هم همینکار را می کردند و بازیکن تا ظهر پادگان بود و بعد از آن به تمرینات خود می رسید. آیا بازیکنی که سرباز می گردد باید فوتبالش نابود گردد؟ دل مان برای این دو جوان (یزدانی و مرادمند) سوخت. کاری ندارم اشکال از چه کسی است ولی این کار اجحاف در حق یزدانی و مرادمند بود، به خصوص یزدانی که برای تیم ملی بازی نموده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد انتقادها از عملکرد رودی ژستد در ترکیب آبی پوشان گفت: او گل نمی زند و با بدشانسی هر چه می زند به در بسته می خورد. وقتی ضربه سرش را علیرضا حقیقی به آن شکل می گیرد، یعنی خیلی بدشانس است. روز خوب حقیقی و بدشانسی ژستد بود. به نظرم می رسد که وظایفی که به ژستد می دهند را، انجام می دهد.

فریبا در خاتمه اعلام کرد: طرفداران ما خوش بین باشند و انرژی مثبت شان را بفرستند تا استقلال در هر دو جام قهرمانی لیگ و حذفی به هدفش برسد. آنها بدانند این حواشی جمع می گردد و استقلال از این هفته شرایط بهتری پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1842

به "فریبا: آیا بازیکنی که سرباز می گردد، فوتبالش باید نابود گردد؟، اختلاف استقلال با پرسپولیس در دربی به 6 امتیاز می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: آیا بازیکنی که سرباز می گردد، فوتبالش باید نابود گردد؟، اختلاف استقلال با پرسپولیس در دربی به 6 امتیاز می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید