ارائه گزینه های جدید در مورد ایران به ترامپ

به گزارش بلندانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات پنتاگون قرار است تا ساعاتی دیگر طیفی وسیع از گزینه های نظامی در قبال ایران را در اختیار رئیس جمهور آمریکا قرار دهند.

ارائه گزینه های جدید در مورد ایران به ترامپ

این خبرگزاری صبح آدینه به نقل از مقاماتی که نخواستند نام شان فاش گردد نوشت که در ادامه آنالیز راه های مختلف واکنش به ایران روز آدینه جلسه امنیت ملی در کاخ سفید برگزار می گردد.

به گفته این مقامات، در جلسه روز آدینه قرار است فهرستی از اهداف بالقوه در خاک ایران برای حملات هوایی به دونالد ترامپ ارائه گردد.

اما همین مقامات اضافه نموده اند که در چارچوب این طیف وسیع از گزینه ه فرماندهان نظامی همچنین به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هشدار خواهند داد که اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی می تواند به جنگ منتهی گردد.

به گزارش آسوشیتدپرس، طیف وسیع گزینه ها که در اختیار دونالد ترامپ قرار خواهد گرفتمی تواند شامل اقدامات نظامی، سیاسی و مالی باشد و گزینه های نظامی نیز از حمله نکردن تا حمله هوایی و اقدامات پنهان چون حمله سایبری را دربرمی گیرد.

طبق این گزارش، در نهایت واکنش ایالات متحده بستگی به این خواهد داشت که ارزیابی کارشناسان نظامی این کشور که به عربستان اعزام شده اند از منشاء حمله های روز شنبه چه خواهد بود.

جاناتان هافمن، سخنگوی پنتاگون، روز پنج شنبه در همین زمینه گفته است که اطمینان بسیار زیاد هست این کارشناسان بتوانند دقیقا منشاء حملات را تعیین نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 136

به "ارائه گزینه های جدید در مورد ایران به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزینه های جدید در مورد ایران به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید