ادامه تبلیغات ترامپ برای پیروزی در انتخابات

به گزارش بلندانیوز، رئیس جمهور آمریکا با نادیده دریافت نتایج نظرسنجی ها، تبلیغات دیوانه وار خود را علیه نامزد دموکرات ها در سراسر این کشور ادامه می دهد.

ادامه تبلیغات ترامپ برای پیروزی در انتخابات

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دو روز مانده به انتخابات آمریکا در مسیری باریک قرار گرفته است. ممکن است او از سوی ایالات هایی که نقش محوری در پیروزی اش دارند برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب گردد و شاید هم اولین رئیس جمهوری باشد که از زمان جورج بوش در 1992 تا به امروز در دور دوم انتخابات شکست می خورد.

جو بایدن، نامزد دموکرات ها، کسی که دلیل نامزد شدن خود را بی توجهی ترامپ به کرونا اعلام نموده، قرار است امروز در پنسیلوانیا جایی که بیشترین نقش در مشخص پیروز انتخابات را دارد، به تبلیغ بپردازد.

رویترز خاطرنشان کرد امروز و فردا ترامپ 10 تجمع انتخاباتی برگزار می نماید؛ روزی 5 تجمع که شلوغ ترین تجمعات در طول مبارزات انتخاباتی است. او با برگزاری این تجمعات در پی ایجاد انگیزه برای طرفدارانش به منظور شرکت در انتخابات 2020 است.

ترامپ همچنین تجمعاتی را در میشیگان، آیووا، کارولینای شمالی، جورجیا و فلوریدا دارد و روز دوشنبه هم در پنسیلوانیا و ویسکانسین و دو تجمع در میشیگان خواهد داشت. او میخواهد در دو روز باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تجمعاتی شبانه در گراند راپیدز میشیگان برگزار کند، همان جایی که دور قبل در پیروزی او نقش محوری داشت و او ناباورانه آرای سه ایالت مهم میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین را که سال ها در اختیار دموکرات ها بودند، با برگزاری تجمعات در شب قبل از انتخابات از آن خود کرد.

رویترز در ادامه نوشت بالا رفتن تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا با آمار 9 میلیون نفر مبتلا و چیزی نزدیک به 230 هزار کشته سبب شده تا نظرات نسبت به ترامپ تغییر کند.

ترامپ معتقد است اگر بایدن رئیس جمهور گردد، بار دیگر آمریکا را قرنطینه می نماید که کشور توان پرداخت هزینه های آن را ندارد.

بسیاری از جمهوری خواستار درباره شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات بد بین هستند؛ هرچند که معتقدند او بیشترین آرا انتخاباتی را در ایالت های مختلف دارد. ترامپ و تیمش هم اعتقاد دارند که نظرسنجی ها سبب شده است تا حمایت ها از او کم گردد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1051

به "ادامه تبلیغات ترامپ برای پیروزی در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تبلیغات ترامپ برای پیروزی در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید