اجرای طرح غربالگری کرونا در 352 خانه سلامت پایتخت

به گزارش بلندانیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: همزمان با اجرای طرح ملی غربالگری بیماری کووید 19 در سطح کشور، مقرر شد این طرح با استفاده از ظرفیت 352 خانه سلامت محلات شهر تهران اقدام گردد.

اجرای طرح غربالگری کرونا در 352 خانه سلامت پایتخت

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا جوادی یگانه با اعلام این خبر اضافه نمود: همزمان با اجرای طرح ملی غربالگری بیماری کووید 19 در سطح کشور، بر اساس تصمیم ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت خانه های سلامت محلات 352 گانه شهر تهران با موضوع و راهبری شهرداران مناطق نسبت به افزایش شهروندان تهرانی تحت پوشش این طرح اقدام گردد. به همین منظور جلسه هماهنگی این فعالیت با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران و معاونین بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تشکیل گردد.

به گفته وی، پس از برگزاری این نشست بلافاصله مصوبات جلسه طی یک بخشنامه به شهرداران مناطق 22 گانه ابلاغ و مقرر شد تا ظرف 24 ساعت جلسه ویژه ای فیمابین شهرداری مناطق و مدیران مراکز بهداشتی درمانی برگزار و ساز و کار اجرایی پیش بینی گردد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام نمود که به منظور افزایش پوشش شهروندان در این طرح، تبادل اطلاعات خوبی بین خانه های سلامت و مراکز بهداشتی در دست انجام است به همین منظور مراکز تماس تلفنی توسط شهرداری تهران در بسیاری از مناطق تجهیز و راه اندازی گردد.

وی همچنین به تفاهم به عمل آمده با دانشگاه های علوم پزشکی در مورد ارائه خدمات سلامت روان به خانواده های درگیر با این بیماری اشاره نمود و اعلام داشت که مشاوران همکار با خانه های سلامت در صورت تمایل خانواده های مبتلا و یا خانواده هایی که عزیزان خود را به علت این بیماری از دست داده اند خدمات مشاوره و روانشناسی را به صورت رایگان ارائه می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 556

به "اجرای طرح غربالگری کرونا در 352 خانه سلامت پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح غربالگری کرونا در 352 خانه سلامت پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید