اتحادیه اروپا سازمانی دموکراتیک نیست

به گزارش بلندانیوز، وزیر دارایی سابق یونان با تاکید بر اینکه اتحادیه اروپا سازمانی دموکراتیک نیست از طرح و برنامه های خود برای دموکراتیزه کردن این اتحادیه اطلاع داد.

اتحادیه اروپا سازمانی دموکراتیک نیست

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه راینیشن پست آلمان، یانیس واروفاکیس، وزیر دارایی سابق یونان می خواهد اروپا را دموکراتیک کند. وی به صحنه سیاسی اتحادیه اروپا بر می گردد. وی به گفته خود در چمدانش طرح دموکراتیزه کردن اروپا را دارد.

به اعتقاد وزیر دارایی سابق یونان اتحادیه اروپا یک سازمان دموکراتیک نیست.

واروفاکیس در تبادل نظر با وب سایت opendemocracy.net گفت: تجربیاتی که به عنوان وزیر دارایی یونان در دوران مذاکرات گروه یورو درباره بحران اقتصادی یونان انجام داده است در وی این تصور را به وجود آورده است که اتحادیه اروپا دموکراتیک نیست.

وی اضافه نمود: آنچه که دریونان اتفاق می افتد یک تصویر و انعکاس بسیار ساده از یک بحران بسیار عمیق تر است که به تمام منطقه یورو مربوط می گردد. برای این مسئله تنها دو راه چاره وجود دارد؛ یا ما برای انحلال اتحادیه ارز مشترک استدلال می آوریم، سپس می توانیم دوباره در این باره صحبت کنیم که مسائل را در سطح ملی حل کنیم؛ یا درباره یک جنبش اروپایی صحبت می کنیم که می تواند تمام منطقه یورو را تغییر دهد.

واروفاکیس همچنین اجرای ایده جنبش سراسری اروپایی برای دموکراتیزه کردن اروپا را نیازمند زمان دانسته و تاکید نمود که در حال حاضر به صورت مشترک با بعضی از همکاران خود همچنین بعضی اعضای حزب چپ آلمان یک بیانیه را تنظیم می نماید که تا قبل از کریسمس منتشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 809

به "اتحادیه اروپا سازمانی دموکراتیک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا سازمانی دموکراتیک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید