شروع ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز

به گزارش بلندانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- ثبت نام وام ضروری 12 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از امروز(اول آبان ماه) شروع می گردد.

شروع ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال 1401-1400 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از امروز(اول آبان ماه) به مدت 30 روز شروع می گردد.

ثبت نام تنها به وسیله درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

این تسهیلات به مبلغ 12 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و با کارمزد 4 درصد ارائه می گردد و متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه دفترکل، کد ملی و شماره حساب درخواست خود را برای دریافت وام ثبت نمایند.

طبق تاکید صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود. پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، اندازه حقوق و … آنالیز می گردد و با اولویت بندی و براساس اندازه اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات و تعداد تسهیلات که 300هزار فقره است، واجدین شرایط معین و اسامی آن ها به وسیله درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام خواهد شد.

پرداخت وام ضروری 12 میلیون تومانی سال 1401-1400 به حساب واجدین شرایط به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی که در سایت اعلام می گردد، انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از معین شدن نتایج، اعلام می گردد. وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری پیش از این مبلغ 10میلیون تومان بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1650

به "شروع ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید