شروع اجرای طرح اهدای کتاب اهدای دانایی در کتابخانه های خوزستان

به گزارش بلندانیوز، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در خوزستان، با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در منطقه ها شهری و روستایی خوزستان اجرا می گردد.

شروع اجرای طرح اهدای کتاب اهدای دانایی در کتابخانه های خوزستان

عباس حسین زاده بابیان اینکه کتاب های جمع آوری شده از این طرح به کتابخانه های روستایی و تازه تاسیس استان اهدا می شوند اضافه نمود: در این طرح علاقه مندان به کتاب تشویق می شوند تا کتاب های خود را به نزدیک ترین کتابخانه محل زندگی خود اهدا نمایند.

وی با بیان اینکه طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی از 13 شروع و تا 17 اسفندماه 1400 سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی ادامه دارد، عنوان نمود: توسعه فرهنگ مطالعه، ترویج اهدای کتاب، غنی سازی منابع کتابخانه ها و در دسترس عموم قرار گرفتن کتاب های بلااستفاده موجود در کتابخانه های شخصی افراد از اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان در ادامه به عضویت رایگان یکساله در کتابخانه های استان اشاره نمود و گفت: علاقه مندان می توانند به صورت حضوری به نزدیک ترین کتابخانه محل سکونت خود در سراسر استان مراجعه نمایند.

یادآوری می گردد: استان خوزستان دارای 224 باب کتابخانه با بیش از 2 میلیون و 600 هزار جلد کتاب در 10 رده موضوعی است. 182 باب از کتابخانه های خوزستان، نهادی، 41 باب مشارکتی و یک باب مستقل است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1719

به "شروع اجرای طرح اهدای کتاب اهدای دانایی در کتابخانه های خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اجرای طرح اهدای کتاب اهدای دانایی در کتابخانه های خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید