65 گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر انجام شد

به گزارش بلندانیوز، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قزوین گفت:در سه ماهه نخست سال جاری 65 گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در طول راه های استحفاظی این شهرستان انجام شد.

65 گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر انجام شد

به گزارش خبرنگاران قزوین : مهدی غلامی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قزوین با بیان اینکه:در سه ماهه نخست امسال 65 گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر در ط. ول راه های استحفاظی این شهرستان انجام شد، گفت: در این گشت ها که به وسیله کارشناسان این اداره و همکاری پلیس راه انجام می گردد مواردی، چون بارنامه و صورت شرایط حمل و نقل کالا و مسافر در محور های شهرستان کنترل می شوند.

وی با اشاره به طی مسافت 60 هزار و 796 کیلومتر گشت های راهداری و ترابری طی این مدت اضافه نمود: امیدواریم با مدیریت هرچه بهتر ناوگان و کوشش همکاران در این حوزه مقدار انجام ماموریت و خدمت رسانی به هموطنان با حفظ این فرایند در طول راه های حوزه استحفاظی همانند گذشته افزایش یابد.

غلامی ادامه داد: با برنامه ریزی ها و اقدامات شبانه روزی راهداران و سایر عوامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قزوین مباحث مرتبط با نگه داری، نظارت و سایر الزامات راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت مستمر صورت گرفته است.

وی با ارایه گزارشی از فعالیت های اصورت گرفته در مدت سه ماهه اول امسال گفت: در این مدت هفت هزار و 520 متر مکعب از راه های شریانی این شهرستان با هدف کاهش شدت حوادث رانندگی مورد اصلاح شیب شیروانی قرار گرفتند.

غلامی یادآور شد: بعلاوه در این مدت 157 تن آسفالت گرم جهت لکه گیری راه ها و 13 تن آسفالت سرد جهت ترمیم و پر کردن چاله راه ها مصرف شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین، انجام تسطیح و رگلاژ شانه راه ها به طول یک میلیون و 64 هزار متر مربع، تنقیه و پاکسازی 81 دهنه پل و آبرو و پاک کردن قنو ها به طول 164 کیلومتر، تهیه و نصب علایم ایمنی راه ها به تعداد هزار و 745 عدد، جمع آوری 239 تابلوی فرسوده و رنگ آمیزی نیوجرسی، پایه تابلو و سرعتکاه به طول 74 متر مربع را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت سه ماهه گذشته اسم کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1502

به "65 گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "65 گشت کنترل ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید