10 ساحل برتر و زیبا در آروبا

به گزارش بلندانیوز، آروبا در سراسر کارائیب به علت سواحل زیبا و خیره کننده اش مشهور است. این سواحل شنی با ماسه های سفید و روشن و آب و هوایی تقریباً خشک، پراکندگی کشتی های متروکه که در روزگاران گذشته غرق شده اند، فاصله کوتاه آن از ساحل و درختان حاشیه سواحل آن، بسیار موردتوجه بازدیدکنندگان است. این منطقه زیبا با مجذوب کننده ترین ویژگی های توریستی و دارا بودن سواحل حاشیه غرب و جنوب جزیره، منطقه مناسبی برای شنا و زیرآبی در آب ها بوده و موج سواری، تماشای قدرت اقیانوس و منظره ها زیبای امواج، بسیار لذت بخش است. در این منطقه، تقریباً همه سواحل عمومی هستند و پیشنهاد می گردد که برای لذت بردن از این سواحل زیبا، به هنگام غروب و زیر نور ملایم خورشید، در کنار ساحل به قدم زدن پرداخته و شاهد پیاده روی لاک پشت های زیبای آبی باشید. در ادامه به معرفی 10 ساحل برتر و زیبا در آروبا خواهیم پرداخت، با مجله خبرنگاران همراه باشید.

10 ساحل برتر و زیبا در آروبا

ساحل ایگل (عقاب) آروبا

ساحل ایگل یکی از مجذوب نماینده ترین سواحل آروبا است که گردشگر های زیادی را به خود جذب می نماید. این ساحل با شن و ماسه های نرم سفید، رستوران های متنوع در سرتاسر خیابان مجاور با ساحل، آبی نسبتاً آرام و بی خطر برای شنا کردن، وزش بادهای ملایم دریایی و تفریحاتی مانند جت اسکی تا انتهای ساحل شمالی بسیار محبوب است. شما می توانید در نقطه دیگر این ساحل یعنی بخش پایین ساحل که آرام تر و ساکت تر است اقامت کنید. در امتداد خط ساحلی ایگل، استراحتگاه های لوکس، بخش های حمل مسافران به صورت کابین هوایی و رستوران هایی با موسیقی های رمانتیک شبانه وجود دارد. یکی از زیباترین صحنه های این ساحل حضور لاک پشت های دریایی و راه رفتن آن ها بر روی شن و ماسه تا دریا است که در هنگام غروب آفتاب بسیار تماشای است. درختان زیبایی به صورت منظم در کنار خط ساحلی به چشم خورده و چشم انداز این ساحل را تماشای تر نموده است.

ساحل پالم

در شمال ساحل عقاب، یکی از لوکس ترین و محبوب ترین سواحل گردشگری آروبا وجود دارد. در این ساحل، رستوران ها و دکه های زیادی وجود دارد و شما می توانید سوغاتی های موردنیاز خود را تهیه کنید. در امتداد خط ساحلی، انواع ورزش های آبی ازجمله موتورسواری و اسکی روی آب صورت می گیرد. سالن های عظیم با جایگاه های رنگارنگ، مغازه ها، رستوران ها، جاذبه های گردشگری و پیاده روی در کنار هتل ها ازجمله ویژگی های مجذوب نماینده این ساحل است. اگر شما قصد اقامت در ساحل پالم رادارید می توانید از هتل های کوچک این ساحل استفاده نموده و در هوای تقریباً گرمسیری به قدم زدن در این ساحل بپردازید.

ساحل مانچبو

در قسمت جنوبی ساحل عقاب، ساحل مانچبو قرار گرفته است که ساحلی آرام تر با جمعیتی کمتر است. این ساحل دارای استراحتگاه های زیادی است که پذیرای مهمانان و بازتماشامایندگان است. شن و ماسه های سفید و شفاف و آب های فیروزه ای از ویژگی های این ساحل است. ساحل مانچبو یکی از وسیع ترین سواحل در این جزیره بوده در بخش جنوبی به علت آب وهوای متغیر آن ورزش های آبی ممنوع است. مواد غذایی و نوشیدنی های زیادی در اینجا در دسترس بوده و سالن های ناهارخوری با نمای کاه گلی و استراحتگاه های زیادی در خط ساحلی به چشم می خورد.

ساحل آراشی

در بخش شمالی بوکاکاتالینا، ساحل آراشی قرار گرفته است. این ساحل با فانوس های دریایی بی نظیر چشم انداز زیبایی به خود گرفته است. شما می توانید در ماشین خود نشسته و با آرامش کامل از فضای آنجا لذت برده و پس ازآن برای صرف غذا به ناهارخوری های دلپذیر آنجا بروید. این ساحل یکی از دوست داشتنی ترین مکان ها برای شنا کردن است. انواع ماهی ها و مرجان های دریایی در دریای روشن و آرام آن زندگی می نمایند. شن و ماسه های روشن و روان آن ایده خوبی برای استراحت زیر سایه چترها و پیک نیکی دلپذیر است. این ساحل دارای ناهمواری های طبیعی با چشم اندازی از کاکتوس های زیبا است.

ساحل بیبی (کودک)

در فاصله 45 دقیقه ای از ساحل پالم و در جنوب جزیره، ساحل بیبی با شکلی از برش شن و ماسه های سفیدرنگ و آبی فیروزه ای به چشم می خورد. این ساحل یک انتخاب عالی و بی نظیر برای خانواده ها و بچه ها است زیرا با توجه به آب های آرام و کم عمق آن، محیط مناسبی برای شنای بچه ها و خانواده ها است. این ساحل زیستگاه ماهی های کوچک در سرتاسر موج شکن بوده و نقطه مناسبی برای تمرین و بازی بچه ها است. خانواده ها می توانند در این ساحل چادر زده و از تماشا ماه کامل در هنگام شب لذت ببرند. بوفه های خوراکی و آب زلال و فیروزه ای، مردم محلی را در تعطیلات آخر هفته گرد هم جمع می نماید. در انتها خط ساحلی رودگر، این ساحل کمی شلوغ تر است. حتی چند دقیقه رانندگی در بخش شمالی این ساحل هم لذت بخش خواهد بود؛ اما در هنگام وزش بادهای شدید بهتر است از شنا کردن خودداری گردد.

انتها بخش اول

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1550

به "10 ساحل برتر و زیبا در آروبا" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 ساحل برتر و زیبا در آروبا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ساحل برتر و زیبا در آروبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید