شهر وارنا را با همه زیبایی هایش بشناسید (قسمت دوم)

به گزارش بلندانیوز، وارنا با موقعیت استراتژیک خود در جنوب شرقی اروپا، یکی از بزرگترین مکان های ساحلی دریای سیاه از زمان عهد عتیق بوده است .شهر وارنا همچنین از جاذبه های دیدنی بسیاری همچون آثار تاریخی ، گالری های هنرهای زیبا ،طبیعت و سواحل دیدنی و … سود می برد که در قسمت اول به مجموعه ای از این موارد اشاره شد.در ادامه با معرفی دیدنی های شهر وارنا همراه ما باشید.

شهر وارنا را با همه زیبایی هایش بشناسید (قسمت دوم)

روز وارنا مصادف با روز فرضیه مادر مقدس در 15 اگوست جشن گرفته می گردد. شهر عملا فرصت های نا محدودی برای اقامت ارائه می دهد . هتل ها در نوع و قیمت متنوع هستند . همچنین امکان اقامت در استراحتگاه های اطراف Zlatni Pyasatsi و St. Konstantin وElena و Rivera نیز وجود دارد. تعداد خیلی کمی دفاتر اقامتی در سطح شهر موجود است که به یکدیگر متصلند و دارای اطلاعات بروز شده در این خصوص می باشند.گزینه های بسیار متنوعی نیز برای تهیه غذا و سرگرمی وجود دارند - رستوران های ساحلی ، فست فود های متنوع ، اسنک بار و پیتزایی ها .سعی کنید استفاده خوبی از وجود رستوران و غداهای متنوع دریایی بکنید.

باغ دریایی وارنا چندین گزینه مختلف سرگرمی ارائه می دهد - یک سالن آمفی تئاتر ، یک مرکز نجوم و رصد ، یک پلاتیناریوم و یک برج در محدوده آن ، همچنین چندین جاذبه سرگرم کننده دیگر و یک راستا کوچک قایقرانی برای بچه ها ، یک استخر با چرخ های آبی و یک باغ وحش . تئاتر تابستانی یک مرکز برای برگزاری چندین رویداد است که برجسته ترین آنها روزهای موسیقی وارنا ، مسابقه مشهور جهانی باله و روزهای تابستان وارنا می باشند.

حمام های دریایی مرکزی و ساحل در پایین باغ دریایی واقع شده است . آنها در اوایل قرن 20 میلادی آغاز به ساخت شده اند و شامل پلی کلینیک ، مرکز آب درمانی ، 2 اسکله و تعدادی رستوران می باشد.

چندین ورزش آبی در ساحل آموزش و تمرین داده می گردد مثل : والیبال ساحلی ، موج سواری ، شیرجه ، جت اسکی ، قایق سواری و …

وارنا همچنین شهری مناسب برای توریسم سلامت محسوب می گردد و به صورت موفقی استراحت در ساحل دریا با کمپ های درمانی ، مراحل قبل و بعد از درمان ، خدمات بازپروری و سبک سالم زندگی را ممکن نموده است.

یک مرکز تعلیم گلف نیز در نزدیکی وارنا در محدوده اقامتی Asparuhovo قرار گرفته است و 3 زمین مدرن و بزرگ دیگر وارنا نیز فاصله چندانی با شهر ندارند ، در قسمت Kavarna و Balchik .

چندین گزینه برای آموزش شکار و ماهی گیری نیز در استان وارنا در دسترس می باشند. تعداد 6 جنگل و 3 مزرعه شکار و 8 کلبه شکار در این استان وجود دارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 532

به "شهر وارنا را با همه زیبایی هایش بشناسید (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر وارنا را با همه زیبایی هایش بشناسید (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید