پنجمین کشتی کروز سلطنتی و عظیم تفریحی رونمایی شد

به گزارش بلندانیوز، یک کشتی تفریحی لوکس و فوق العاده در آلمان رونمایی شد که به عنوان 5 مین کشتی عظیم جهان شناخته شده است و به اندازه یک شهر مدرن وسعت دارد.

پنجمین کشتی کروز سلطنتی و عظیم تفریحی رونمایی شد

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با تور کشتی کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

5 مین کشتی بزرگ تفریحی دنیا

شاید این روزها با کمی جستجو در صفحات مجازی تصور کنید که تمام دغدغه های مهندسان دنیا بیشتر بر روی ارتقا لوازم الکتریکی می باشد و آنها تمام بر روی پیشرفت تکنولوژی در این زمینه در حال کار هستند.

بزرگترین کشتی تفریحی دنیا

اما این کاملا بر خلاف نظر شما می باشد،چرا که مهندسان زیادی در سرتاسر دنیا در حال ارتقا و پیشرفت هر زمینه می باشند تا بتوانند زندگی بهتر و ساده تری را برای ما به وجود بیاورند.برای مثال اخیرا کشتی محبوب و بسیار بزرگ که توانسته است پنجمین کشتی بزرگ دنیا گردد ، رونمایی شد که با خواندن اطلاعات دقیق آن قطعا شگفت زده خواهید شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم.

مشخصات بزرگترین کشتی دنیا

اخیرا کشتی بزرگ تفریحی به نام AIDAnova معرفی گردید که دارای وسعت زیادی به اندازه یک شهر می باشد چرا که می تواند 6600 مسافر را داخل خود جای دهد و از این رو گفته می گردد که این کشتی بزرگ به اندازه یک شهر مدرن و بزرگ می باشد . کشتی تفریحی AIDAnova دارای طول چشمگیر 338 متر یا به عبارتی 1106 فیت می باشد که این عدد بسیار بزرگ و بزرگی می باشد.

پارک آبی در بزرگترین کشتی دنیا

همچنین از مشخصات شاخص کشتی تفریحی AIDAnova می توان به 17 رستوران،پارک آبی،دیوار مخصوص کوهنوردی ، سالن بدنسازی و آب گرم اشاره کرد.

اتاق خواب لوکس و زیبا در کشتی تفریحی

کشتی تفریحی AIDAnova دارای قیمت نجومی 630000000 دلار به همراه 184000 تن وزن می باشد و برای اولین بار این کشتی بزرگ الجثه در ماه دسامبر امسال برای برگزاری کریسمس به جزایر قناری سفر خواهد نمود.از طرفی این کشتی فوق العاده،با اتاق های بزرگ و لوکس برای افراد داخل این کشتی ارائه می شوند که بنابر تعداد اتاق خواب درون آن ، هزینه اقامت افزایش پیدا خواهد نمود.

باشگاه بدنسازی در کشتی شگفت انگیز

مراسم رونمایی این کشتی تفریحی بزرگ در روز آدینه اخیر به همراه 25000 نفر مهمان در پاپنبورگ آلمان صورت گرفت و مالک اصلی این کشتی به نام آقای فلیکس ایچهورن این گونه گفت:ما مفتخر هستیم که در این مراسم با شکوه در پاپنبورگ آلمان کشتی تفریحی AIDAnova را به شما معرفی کنیم.

رستوران زیبای کشتی تفریحی در آلمان

همچنین رکورد دار گران ترین و بزرگترین کشتی دنیا متعلق به کشتی سلطنتی Royal Caribbean می باشد که هزینه اقامت یک هفته درون آن برابر با 170000 دلار می باشد که وزن 228081 تن و ظرفیت 8000 نفری را دارد.

منبع: نمناک
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 610

به "پنجمین کشتی کروز سلطنتی و عظیم تفریحی رونمایی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "پنجمین کشتی کروز سلطنتی و عظیم تفریحی رونمایی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین کشتی کروز سلطنتی و عظیم تفریحی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید