پیشنهاد بکام به دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس برای بازی در اینتر میامی

به گزارش بلندانیوز، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس به یکی از هم تیمی های سابقش در این تیم پیشنهاد داده که برای تیم تحت تملک او در لیگ حرفه ای آمریکا بازی کند.

پیشنهاد بکام به دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس برای بازی در اینتر میامی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، جو هارت سنگربان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس روزهای خوبی را تجربه نمی کند. او از جایگاهی مانند سنگربان اول تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی و تاتنهام اکنون به دروازه بان سوم تیم فوتبال برنلی تبدیل شده است. او که 75 بازی ملی برای انگلیس در کارنامه دارد، در تمام بازی های این فصل برنلی یک ذخیره بدون استفاده بوده است اما در فصول گذشته که برای به صورت قرضی برای تیم هایی مانند تورینو و وستهام توپ می زد هم وضعیتش تعریف چندانی نداشت.

اکنون اما هم تیمی سابق هارت در تیم ملی انگلیس، دیوید بکام میخواهد به این دروازه بان 32 ساله یاری کند که به روزهای اوجش برگردد.

بکام که یکی از سهامداران تیم اینتر میامی لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) است، به هارت که سال 2018 با برنلی قرارداد بست، پیشنهاد داده که به تیم تحت مالکیت او ملحق گردد.

یک منبع نزدیک به هارت به نشری سان گفت: جو به بعضی از هم تیمی هایش گفته است که بکام با او در تماس بوده و او امیدوار است که به زودی قراردادی میان طرفین بسته گردد. جو می خواهد دوباره دروازه بان اول تیمش باشد و از اینکه در فوتبال انگلیس اوضاع بر وفق مرادش نبوده خسته شده است. بازی در میامی برای او فرصتی فوق العاده خواهد بود.

هارت تنها بازیکن سرشناسی نیست که گفته می گردد بکام در صدد بردن او به تیم اینتر میامی است و چندی پیش حتی شایعاتی درباره تمایل او به بردن ستاره هایی مانند لیونل مسی و لوئیس سوارس به این تیم در روزهای پایانی دوران بازیگری شان منتشر شد.

تیم اینتر میامی قرار است از فصل 2020 به جمع تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال آمریکا اضافه گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 345

به "پیشنهاد بکام به دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس برای بازی در اینتر میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد بکام به دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس برای بازی در اینتر میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید