پسر ایتالیایی مارادونا: مقایسه پدرم و مسی بی فایده است، عکسی که دست به دست می گردد را دوست دارم! (تور ایتالیا ارزان)

به گزارش بلندانیوز، پسر ایتالیایی دیگو مارادونا لزومی در مقایسه جام جهانی 2022 قطر و فینالیست شدن آرژانتین با جام جهانی 1986 و قهرمانی پدرش نمی بیند.

پسر ایتالیایی مارادونا: مقایسه پدرم و مسی بی فایده است، عکسی که دست به دست می گردد را دوست دارم! (تور ایتالیا ارزان)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، دیگو آرماندو مارادونا سیناگرا در سپتامبر 1986 به دنیا آمد، تنها چند ماه پس از اینکه پدرش جام قهرمانی دنیا را در مکزیک بالای سر برد. او سال ها با پدرش ارتباطی نداشت اما در آخرین سالهای زندگی ستاره آرژانتینی، رابطه ای استثنایی بین پدر و پسر شکل گرفت. او بزرگترین پسر از پنج پسر دیگو است و البته کسی است که بیشتر از همه با او درباره فوتبال صحبت می کرد.

دیگو جونیور در حال حاضر مربی تیمی در رده های پایین ایتالیا ناپولی یونایتد است. احساس او به جام دنیای مانند هر آرژانتینی دیگری است، با وجود اینکه در زادگاهش ناپل زندگی می نماید و به ندرت به آرژانتین می رود. او گفت: من همه مسابقات را دیدن می کنم، همه اخبار را دنبال می کنم، می خواهم ستاره سوم را روی سینه ام بگذارم زیرا این بچه ها واقعاً لیاقتش را دارند. آنها برای این پیراهن هر کاری می نمایند و من امیدوارم این اتفاق بیافتد.

دیگو جونیور با اطمینان در خصوص احساس پدرش در خصوص این جام دنیای صحبت می نماید و مطمئن است که پدرش از بهشت فوتبال را دنبال می نماید و از بازی تیمش لذت می برد: پدرم به نحوه دفاع این تیم از پیراهن آرژانتین افتخار می نماید. پدرم از بهشت به این بچه ها افتخار می نماید.

مقایسه ابدی

بسیاری از افراد جام دنیای 1986 را با جام دنیای فعلی مقایسه می نمایند. مقایسه ای که می تواند مقایسه ای بین مارادونا، ستاره دهه 80 و 90 آرژانتین، و لیونل مسی، ستاره کنونی این کشور، باشد. آنها دو بازیکن بزرگ تیم ملی در سطح دنیای هستند.

زمان لذت بردن از بازی مسی فرا رسیده است، همانطور که از بازی پدرم لذت بردیم. من دوست ندارم آنها را با هم مقایسه کنم زیرا فکر نمی کنم دلیلی برای این کار وجود داشته باشد. هیچ فایده ای هم ندارد. اگر یکشنبه برنده شویم داستانهای بین آنها شبیه به هم می گردد، اما من می خواهم از بازی لیونل لذت ببرم و عکسی که از او و پدرم در اینترنت دست به دست می گردد را خیلی دوست دارم. امیدوارم قهرمان شویم و اگر این اتفاق بیافتد، برای لئو بسیار شاد خواهم شد. من هوادار شماره یک او هستم و همواره او را دوست دارم.

آنچه معین است این است که اگر آرژانتین یکشنبه قهرمان جام دنیای گردد، دیگو و لیونل از نظر تعداد عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در جام دنیای برابر خواهند شد، هرچند لئو قبلاً از نظر تعداد گل از اسطوره سابق عبور نموده (11 به 8) و با او در پاس گل برابر است (8).

  • نامه احساسی اولین معلم مسی به ستاره آرژانتینی | هر بار خجالت می کشم ببینمش!

منبع: خبر ورزشی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1972

به "پسر ایتالیایی مارادونا: مقایسه پدرم و مسی بی فایده است، عکسی که دست به دست می گردد را دوست دارم! (تور ایتالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ایتالیایی مارادونا: مقایسه پدرم و مسی بی فایده است، عکسی که دست به دست می گردد را دوست دارم! (تور ایتالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید