پاداش میلیونی برای قهرمان لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش بلندانیوز، صعود به مرحله یک هشتم نهایی، 100 هزار دلار پاداش دارد و در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی، 150 هزار دلار دیگر به حساب تیم صعود کننده واریز خواهد شد.

پاداش میلیونی برای قهرمان لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس می توانست با قهرمانی در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا صاحب جایزه 4 میلیون دلاری این تورنمت شود، اما دو اشتباه فردی باعث شد شاگردان یحیی گل محمدی، قهرمانی را به تیم اولسان هیوندای کره جنوبی بدهند و به جای 4 میلیون دلار، صاحب 2 میلیون دلار شوند. 2 میلیون دلاری که البته تا امروز به دلایل مختلف به حساب نایب قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان واریز نشده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فصل جدید لیگ قهرمانان تغییری در این پاداش نداده و جایزه 4 میلیون دلاری و 2 میلیون دلاری انتظار قهرمان و نایب قهرمان فصل 2021 این تورنمنت را می کشد.

پیروزی در هر دیدار مرحله گروهی، پاداش 50 هزار دلاری برای تیم برنده به همراه داشت و تساوی هم 10 هزار دلار به حساب تیم ها واریز خواهد کرد.

صعود به مرحله یک هشتم نهایی، 100 هزار دلار پاداش دارد و در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی، 150 هزار دلار دیگر به حساب تیم صعود کننده واریز خواهد شد ضمن آنکه رسیدن به جمع چهار تیم برتر پایانی لیگ قهرمانان هم درآمدی 250 هزار دلاری برای باشگاهها، به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1397

به "پاداش میلیونی برای قهرمان لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش میلیونی برای قهرمان لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید