واتساپ به زودی اجازه می دهد پیغام های صوتی را در پس زمینه گوش دهید

به گزارش بلندانیوز، واتساپ طی چند ماه گذشته در حال کار بر روی افزودن قابلیت های نو به پیغام های صوتی خود بوده است. در آوریل سال گذشته (فروردین ماه)، این پیغام رسان قابلیت تغییر سرعت پخش پیغام های صوتی را در اختیار کاربران قرار داد. سپس در ماه سپتامبر (شهریور ماه)، متوجه شدیم که در حال کار بر روی افزودن ویژگی نوی است که به کاربران اجازه می دهد پیغام های صوتی را رونویسی نمایند و آن را به شکل متن دربیاورند. ماه گذشته، واتساپ ویژگی نو دیگری را ارائه کرد که به شما امکان می دهد قبل از ارسال پیغام های صوتی، پیش نمایش آن ها را گوش کنید. اکنون آخرین به روزرسانی بتا واتساپ، تغییر دیگری را به ارمغان می آورد که به شما امکان می دهد به پیغام های صوتی در پس زمینه گوش بدهید.

واتساپ به زودی اجازه می دهد پیغام های صوتی را در پس زمینه گوش دهید

در حال حاضر، اگر یک پیغام صوتی را در واتساپ پخش کنید و به صفحه چت دیگری بروید، پخش آن متوقف می گردد. اما WABetaInfo یک پلیر صوتی تازه را در آخرین نسخه آزمایشی واتساپ برای اندروید (نسخه 2.22.3.1) پیدا نموده است که به شما امکان می دهد پیغام های صوتی را در پس زمینه پخش کنید و برای گوش کردن آن نیازی به ماندن در آن صفحه ندارید. بعد از اینکه شما یک پیغام صوتی را پخش کردید و به صفحه اصلی این اپلیکیشن یا یک چت دیگر رفتید، پلیر صوتی تازه در بالای برنامه به شکل یک نوار ظاهر می گردد. این نوار شامل گزینه هایی است که به شما امکان می دهد پیغام صوتی را متوقف، حذف یا دوباره به آن گوش کنید.

در حال حاضر، این ویژگی در دست توسعه است و در آخرین نسخه بتا واتساپ برای کاربران بتا در دسترس نیست. پلتفرم واتساپ هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره این تغییر منتشر ننموده، بنابراین نمی دانیم چه زمانی این قابلیت برای کاربران منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که این اپلیکیشن محبوب مدتی است که روی این پلیر صوتی کار می نماید. WABetaInfo اولین بار در اکتبر سال گذشته آن را در نسخه آزمایشی واتساپ برای iOS مشاهده کرد، اما برای کاربران iOS هم منتشر نشده است.

همان طور که احتمالا می دانید پیغام رسان واتساپ به تازگی به علت ارائه قابلیت های کاربردی، مخاطبان بیشتری را جذب نموده و بعلاوه می کوشد تا این فرایند خوب خود را با انتشار ویژگی های بهتر حفظ کند. به همین دلیل، این شرکت به سراغ بخش تماس های صوتی رفته و میخواهد تا طراحی آن را دستخوش تغییراتی نماید. واتساپ در حال طراحی مجدد رابط کاربری بخش تماس های صوتی پلتفرم خود است تا آن را جمع و جورتر و مدرن تر کند و فضای موجود در آن را برای کاربران بهینه سازد. این طراحی تازه به ویژه هنگام برقراری تماس های صوتی گروهی زیبایی های خود را بیشتر نشان می دهد.

این پلتفرم محبوب بعلاوه چند ماهی است که قابلیت واکنش سریع به پیغام را توسعه داده و که همان طور که از نامش تعیین است، به کاربران اجازه می دهد تا به پیغام ها واکنش سریع (Reaction) نشان دهند همان گونه که به پست ها و نظرات در اپلیکیشن فیسبوک واکنش نشان می دهند. به گفته یک منبع معتبر، قابلیت اعلان واکنش نسبت به پیغام ها قرار است طی یک به روزرسانی برای همه کاربران منتشر گردد. علاوه بر این تعیین نیست که واتساپ چه زمانی ویژگی اعلان واکنش پیغام را برای کاربران سراسر دنیا منتشر کند.

منبع: Xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1800

به "واتساپ به زودی اجازه می دهد پیغام های صوتی را در پس زمینه گوش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ به زودی اجازه می دهد پیغام های صوتی را در پس زمینه گوش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید