هشت طرح آب و فاضلاب دامغان در هفته دولت افتتاح شد

به گزارش بلندانیوز، مدیر آب و فاضلاب دامغان گفت:از هشت طرح آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان با صرف بیش از 25 میلیارد ریال بهره برداری شد.

هشت طرح آب و فاضلاب دامغان در هفته دولت افتتاح شد

به گزارش از ، بهروز زارع وامرزانی مدیر آب و فاضلاب دامغان گفت: برای افتتاح و بهره برداری از طرح های آب شهری روستایی شهرستان دامغان در هفته دولت اعتباری معادل 25 میلیارد و 320 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی استانی و سایر منابع تامین و هزینه شد.

وی گفت: استاندارد سازی 120 فقره انشعابات فاضلاب در شهرستان با هزینه یک میلیارد و 920 میلیون ریال، توسعه شبکه فاضلاب شهر دامغان و نصب انشعابات آب شهری و روستاهای دامغان به تعداد 600 فقره، از طرح های هفته دولت آب و فاضلاب شهرستان است.

زارع وامرزانی ادامه داد: تعداد 370 دستگاه کنتور خراب شناسایی شده به وسیله ماموران اداره آب و فاضلاب در شهرستان به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون ریال تعویض شد.

وی از شروع عملیات اجرایی چهار طرح آبرسانی در شهرستان دامغان اطلاع داد و گفت: چهار طرح آب شهری و روستایی در هفته دولت با اعتبار 20 میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی شروع می گردد.

زارع وامرزانی توضیح داد: تکمیل خط انتقال خروجی مخزن پنج هزار متر مکعبی به طول 200 متر، حفر یک حلقه چاه روستای کوه زر، گام اول طرح انتقال آب به مجتمع روستایی سرکویر به طول 2 هزار و 900 متر و خط انتقال چاه شهر کلاته رودبار به طول یک هزار و 500 متر با لوله 160، از مهم ترین طرح های هفته دولت سال جاری است که عملیات اجرایی آن شروع می گردد.

مدیر اداره آب و فاضلاب دامغان اعلام کرد: افزود: اصلاح و اجرای یک باب ایستگاه پمپاژ شهرک گل آرا روستای تویه دروار، اصلاح 20 فقره از انشعابات خیابان بعثت شهر امیریه و اصلاح شبکه روستای شمس آباد به طول 700 متر و 15 فقره بازسازی انشعاب، از دیگر طرح های قابل بهره برداری آب و فاضلاب شهرستان دامغان است.

انتهای پیغام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1565

به "هشت طرح آب و فاضلاب دامغان در هفته دولت افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت طرح آب و فاضلاب دامغان در هفته دولت افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید