نشست هم اندیشی رئیس اداره میراث فرهنگی گرگان با هنرمندان ملیله ساز شهرستان

به گزارش بلندانیوز، نشست هم اندیشی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان با هنرمندان ملیله ساز شهرستان با حضور کارشناسان اداره کل استاندارد گلستان، اتحادیه طلاو جواهرسازان و اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای آنالیز مسائل ملیله سازان در محل کاخ موزه گرگان برگزار گردید.

نشست هم اندیشی رئیس اداره میراث فرهنگی گرگان با هنرمندان ملیله ساز شهرستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان، در این نشست یاسر قندهاری با اشاره به برگزاری جلسات قبل و توضیحاتی در مورد پیگیری مصوبات جلسات گذشته این نشست را فرصتی برای بیان و رفع دیگر مسائل ملیله سازان شهرستان اعلام کرد.

او با بیان اینکه در بازدید کارشناسان از تعدادی از کارگاه های ملیله سازی شهرستان مسائلی از نظر قانونی و رعایت ضوابط وجود داشت، اضافه کرد: هنرمندان باید برای استفاده از مزایای صنایع دستی ضوابط و قوانین مشخص شده را رعایت نمایند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان با تقدیر از اتحادیه طلا و جواهر سازان برای همکاری بسیار خوب با هنرمندان اعلام کرد: در اواخر سال 97 پیرو جلسه و توافقی که با اتحادیه طلا و جواهر سازان صورت گرفت بخش عمده ای از مسائل هنرمندان ملیله ساز رفع و امیدواریم در این نشست با مسئولین اداره کل استاندارد مسائل هنرمندان در حوزه این اداره کل نیز با تعامل و هماهنگی هایی که صورت خواهد گرفت بر طرف گردد.

در ادامه جلسه توضیحاتی در مورد ضوابط و قوانین و نحوه تمدید مجوزات از سوی جلالی کارشناس اداره کل استاندارد گلستان و عطایی کارشناس صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بیان شد. و هنرمندان حاضر در جلسه به بیان مسائل خود پرداخته به سوالات آنان از سوی کارشناسان پاسخ داده شد .

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 15

به "نشست هم اندیشی رئیس اداره میراث فرهنگی گرگان با هنرمندان ملیله ساز شهرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی رئیس اداره میراث فرهنگی گرگان با هنرمندان ملیله ساز شهرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید