نامه فیبا برای پرداخت مطالبات بازیکنان بسکتبال

به گزارش بلندانیوز، فدراسیون جهانی بسکتبال در نامه ای به فدراسیون های عضو تاکید نموده مطالبات بازیکنان و مربیان بعد از تعطیلی لیگ ها باید پرداخت گردد.

نامه فیبا برای پرداخت مطالبات بازیکنان بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره فدراسیون بسکتبال ایران هم تصمیم به تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گرفت. فدراسیون به دلیل برگزار نشدن مرحله پلی آف، رده بندی تیم های حاضر در لیگ برتر را بر اساس انتها مرحله گروهی دانست، اما پایان لیگ برتر بدون مشخص قهرمان اعلام شد.

طبق اعلام رییس فدراسیون بسکتبال که از ضرر اقتصادی فدراسیون هم به خاطر لغو مرحله پلی آف خبر می دهد، باشگاهها باید برای پرداخت مطالبات با مربیان و بازیکنان به توافق برسند.

طباطبایی در این رابطه به نامه ارسالی فدراسیون جهانی بسکتبال اشاره نمود و گفت: ما در اطلاعیه مربوط به مختومه شدن لیگ، رده بندی تیم ها را اعلام کردیم تا باشگاه ها دست شان برای پرداخت حقوق بازیکنان و مربیان باز باشد. همچنین فیبا نیز نامه ای را به همه کشورهای عضو ارسال و در آن درخواست کرد که باشگاه ها با بازیکنان به تعامل برسند تا کار به کمیته انضباطی و دادگاه حکمیت ورزشی کشیده نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 727

به "نامه فیبا برای پرداخت مطالبات بازیکنان بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه فیبا برای پرداخت مطالبات بازیکنان بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید