مشخصات فنی sls 40 میلارد تومانی

به گزارش بلندانیوز، تنها 5 نمونه از بنز sls در ایران موجود است که خاص بودن آن باعث شده تا قیمتی نجومی داشته باشد.

مشخصات فنی sls 40 میلارد تومانی

به گزارش خبرنگار ، در دهه 40 و 50 میلادی ایتالیا یکه تاز فراوری اتومبیل های اسپرت بود، اما در دهه 50 میلادی مرسدس بنز با معرفی 300SL معادله بازی را عوض کرد و مرسدس نشان داد، آلمانی ها هم می توانند میان ابر خودرو ها قد علم نمایند. این کوپه اسپرت و بسیار گران قیمت اولین خودرویی بود که درهایش همچون رو به بالا باز می شد و همین موضوع باعث شد به این سری از فراوریات بنز لقب ققنوس را بدهند.

300SL با پیشرانه 6 سیلندر و قدرتمندش توانست به اعداد و ارقام قابل توجهی در شتاب و سرعت دست پیدا کند. البته کلاس SL در ادامه راستا حیات خود، بیشتر از اینکه یک سوپر ماشین باشد، نقش خودرویی گرند تورر را بازی کرد. بعد از سوپر اسپرت هایی از جمله C111 و C112 با در های گالوینگی که البته به فراوری انبوه نرسیدند، می توان گفت SLR مک لارن نخستین عضو خانواده مرسدس بود که توانست با در های پروانه ای یاد گالوینگ را زنده کند و عنوان جانشین این سوپرماشین افسانه ای را به خود اختصاص دهد.

در سال 2009، دومین نسل از کوپه های افسانه ای بعد از گالوینگ یا همان نسخه ارائه شده در دهه 50 را با نام SLS معرفی کرد. SLS ارزان تر و دست یافتنی تر از SLR بود و به همین دلیل بسیار محبوب شد. در سال 2014، مرسدس بنز با معرفی AMG GT به عنوان کوپه ای پرفرومنس با استایل مشابه SLS این راستا را ادامه داد تا عرصه را برای پورشه 911 تنگ تر کند. اما این بار خبری از در های فضایی نبود.

خاص ترین خودرو پلاک ملی کشور؛ فراری 458 را بیشتر بشناسید

به لطف مجوز های خاصارائه شده 5 دستگاه مرسدس بنز SLS AMG پیروز به دریافت پلاک ملی شده اند که دو تا از آن ها مدل 2011 قرمز رنگ و 2015 سفید رنگ و از نسخه های معمولی، دو نسخه بلک سریز متعلق به سال 2014 به رنگ های زرد و سفید هستند همچنین یک نسخه بسیار خاص فاینال ادیشن با رنگ بدنه مات (IMOLA GRAY) و کاپوت فیبرکربنی که یکی از 350 دستگاه فراوری شده در دنیا است هم توانسته پلاک ملی دریافت کند.

به تازگی تنها بلک سری زرد رنگ موجود در کشور برای فروش گذاشته شده و بعد از پیگیری متوجه شدیم 40 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است؛ این مدل دارای تغییرات اساسی است کهبه صورت محدود به فروش رسید و نام تجاری آن سری سیاه است. قلب این خودرو، یک موتور 6.2 لیتری V8 است که 622 اسب بخار نیرو فراوری می نماید که باعث می گردد این خودرو 39 اسب بخار بیشتری در مقایسه با مدل GT داشته باشد.

نیروی محرکه توسط یک کانال انتقال قدرت با جعبه دنده هفت سرعته DCT به محور عقب منتقل می گردد؛ و به لطف چنین مشخصاتی، امکان دستیابی به حداکثر سرعت 316 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد 3.6 ثانیه مهیا شده است. از جمله امکانات اضافه شده بر روی نسخهٔ مسابقه ای می توانیم به بال ثابت و عظیم فیبر کربنی همراه با یک کیت اختیاری افزایش نیروی تعلیق اشاره نمود و البته موارد استثنایی همانند ترمز های سرامیکی کربنی نیز ضمن بهبود عملکرد به عنوان تجهیزات استاندارد برای این سوپر اسپرت عرضه می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 730

به "مشخصات فنی sls 40 میلارد تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی sls 40 میلارد تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید