محمودی: عذرخواهی و یا محرومیت تیم داوری هیچ دردی را دوا نمی کند، ناظر هم اشتباهات داوری را تأیید کرد

به گزارش بلندانیوز، سرپرست تیم فوتبال تراکتور مدعی شد ناظر داوری دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اشتباهات داوران بازی را تأیید کرده است.

محمودی: عذرخواهی و یا محرومیت تیم داوری هیچ دردی را دوا نمی کند، ناظر هم اشتباهات داوری را تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران، کاظم محمودی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، گفت: روز بازی تراکتور - مس رفسنجان، کمک داور را عوض کردند. امسال برای چندمین بار است که در بازی های تراکتور، اعضای تیم داوری قبل از آغاز بازی عوض می شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: با تصمیم اشتباه داور بازی، پنالتی تراکتور سوخت و در یکی دیگر از صحنه ها پیمان بابایی در آستانه به ثمر رساندن گل بود که داور آن صحنه را به ناحق آفساید اعلام کرد. همچنین در وقت های تلف شده وقت اضافه اول، بازیکن تراکتور در موقعیت بسیار خوب در داخل محوطه جریمه در حال زدن ضربه بود که داور 30 ثانیه زودتر از وقت مقرر، انتها بازی را اعلام کرد.

محمودی گفت: من پس از انتها بازی با آقای نجاتی ناظر داوری مسابقه صحبت کردم که ایشان هم اشتباهات داوری را تأیید کرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: تغییرات تیم داوری قبل از آغاز بازی و اشتباهات تاثیرگذار داوران، باعث ایجاد شائبه شده است؛ به طوری که در سه بازی از چهار بازی گذشته (آلومینیوم اراک، مس در لیگ برتر و مس در جام حذفی)، اشتباهات داوری علیه تراکتور بود و اکنون عذرخواهی و یا محرومیت تیم داوری هیچ دردی را دوا نمی کند.

وی در انتها تأکید کرد: با تمام احترامی که برای دپارتمان داوری قائل هستیم، اعتراض مان را به همراه فیلم بازی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده ایم و انتظار می رود در اسرع وقت به اتفاقات بازی تراکتور - مس رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: bolandanews.ir شناسه مطلب: 1749

به "محمودی: عذرخواهی و یا محرومیت تیم داوری هیچ دردی را دوا نمی کند، ناظر هم اشتباهات داوری را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: عذرخواهی و یا محرومیت تیم داوری هیچ دردی را دوا نمی کند، ناظر هم اشتباهات داوری را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید